Astăzi 15-09-2024 sunt: 1382 persoane private de libertate

ANUNT de interes public

Vă facem cunoscut că Penitenciarul Giurgiu, prin Serviciul Logistică, valorifică în condițiile legii, deșeuri rezultate în urma desfășurării activității specifice unității.

În acest sens, vă adresăm rugămintea de a ne comunica prin email: achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro  sau prin fax  la nr. 0246/213700 și/sau la sediul institutiei din Soseaua Balanoaiei nr 12A, Municipiul Giurgiu, Județ Giurgiu, până la data de 07.06.2024, ora 12,00, prețul  urmatoarelor deșeuri valorificabile sortate:

Nr.crt. Denumire material UM Cantitate

estimată

1 Deșeuri aluminiu kg 6,00
2 Deșeuri cauciuc Kg 281,50
3 Deșeuri cupru Kg 2,00
4 Deșeuri electrice și electronice kg 55,00
5 Deșeuri fier Kg 2450,00
6 Deșeuri hârtie Kg 1500,00
7 Deșeuri inox kg 50,00
8 Deșeuri lemn Kg 1800,00
9 Deșeuri PET Kg 1300,00
10 Deșeuri plastic kg 55,00
11 Deșeuri pal Kg 250,00
12 Deșeuri tablă Kg 150,00
13 Deșeuri textile kg 400,00
                 Total deșeuri kg 8299,5

 

Cantitățile de deșeuri sunt estimative. Acestea vor fi preluate de la sediul instituției de către operatorul economic, iar cantitatea va fi stabilită prin cântărire, în prezența reprezentanților unității noastre. Prețul va fi exprimat în lei fără TVA și va include cheltuielile de încărcare în mijlocul de transport al operatorului economic, transportul, precum și toate cheltuielile prevăzute de legislație.

Documente solicitate: copie după certificatul de înmatriculare la Registrul Comerțului și copie după autorizatia de mediu valabilă.

Penitenciarul Giurgiu va selecta operatorul economic care va avea cea mai mare valoare ofertată pentru întreaga cantitate de deșeuri, preluarea acestora urmând a se efectua cu respectarea normelor legale în vigoare.

Informații suplimentare se pot obține la tel. 0246215091, int.103, fax  0246/213700, precum și la adresa de email: achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro.

 

ANUNȚ de interes public

Vă aducem la cunoștință că în perioada 03.11.2023, ora 18.00 – 16.11.2023, ora 07.00 aplicația pmsweb nu va fi funțională la nivelul locurilor de deținere până la remedierea tuturor problemelor legate de actualizarea aplicației.

Convorbirile telefonice depind exclusiv de funcționalitățile aplicației astfel că în perioadele menționate NU VOR PUTEA FI ACORDATE.

ÎN SITUAȚII DEOSEBITE PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE VOR AVEA POSIBILITATEA SA IA LEGATURA CU APARȚINĂTORII PRIN ADMINISTRAȚIA LOCULUI DE DEȚINERE.

ANUNT de vânzare prin licitatie publică cu strigare

Penitenciarul Giurgiu, cu sediul in Giurgiu, Sos. Balanoaiei nr. 12 A, fax  0246 / 213700 e-mail: achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro, scoate spre vânzare bunuri care nu mai sunt necesare, conform listelor afișate pe site-ul și la avizierul  unității.

Bunurile pot fi vizionate la sediul Penitenciarului Giurgiu.

Ședința de licitație publică cu strigare va avea loc in data de 25.10.2023 ora 12.00  la sediul Penitenciarului Giurgiu (Sos. Bălănoaiei nr. 12 A) , care se va desfășura în fața comisiei de licitație, iar participanții vor prezenta oferta de preț  prin strigare, care va putea fi crescuta printr –un salt minim de 1 leu.

In caz de neadjudecare, următoarele termene  pentru ședințele de licitație vor fi 01.11.2023 ora 12.00  pentru cea de a doua licitație si 08.11.2023 ora 12.00 pentru ultima licitație.

La licitații poate participă orice persoană fizică sau juridică cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

Condiții de participare:

  1. Copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerțului sau după caz copie de pe certificatul de înmatriculare la registrul comerțului si de pe codul fiscal (stampilata si semnata conform cu originalul) pentru persoanele juridice sau copie de pe actul de identitate pentru persoanele fizice;
  2. Dovada virării in contul unității a garanției de participare la licitatii.

Garanția de participare se va depune prin virament în contul RO85TREZ3215005000XXX113 CUI 13476015 deschis la Trezoreria Giurgiu, sau în numerar la sediul unității noastre, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înaintea desfășurării ședinței de licitație, respectiv 20.10.2023.

In caz de neadjudecare, garanția de participare va fi depusă până în data de 27.10.2023  pentru cea de a doua licitație si 03.11.2023 pentru ultima licitație.

Garanția de participare este de  300 lei.

Documentele de calificare vor fi depuse cu doua zile lucrătoare înainte de data desfășurării licitației la sediul instituției organizatoare, respectiv pana la data de 23.10.2023.

 

Nr.

crt.

 

Denumirea

 

U/M

 

Cantitate

Pret unitar

(lei/U/M)

Valoarea (lei)

col3*col.4

Data intrare in gestiune Starea in care se gasesc
0 1 2 3 4 5 6 7
1 Alternator 24 V Raba Buc 1 390,76 390,76 14.12.2006 Uzura 0%
2 Alternator 24 V Raba Buc 1 394,96 394,96 13.12.2007 Uzura 0%
3 Anvelope 1100/20 iarna Buc 8 1713,54 13708,32 29.10.2011 Uzura 0%
4 Anvelope 1100/20 vara Buc 3 1250 3750 04.05.2012 Uzura 0%
5 Anvelope 235/75/5 iarna buc 1 681.45 681.45 14.11.2011 Uzura 0%
6 Anvelope 235/75/5 vara buc 5 403.23 2016.15 04.05.2012 Uzura 0%
7 Amortizor fata Aro Buc 2 121,85 243,7 21.07.2008 Uzura 0%
8 Amortizor spate Aro Buc 2 117,65 235,3 21.07.2008 Uzura 0%
9 Becuri 24V/55*50 Buc 30 1,65 49,50 31.12.2005 Uzura 0%
10 Bendix  Raba Buc 1 84,03 84,03 06.10.2006 Uzura 0%
11 Brida arc fata Raba Buc 2 8,57 17,14 31.12.2005 Uzura 0%
12 Bucsa biela Raba Buc 6 35 210 23.12.2015 Uzura 0%
13 Cablu frana mana Dacia Buc 1 3,99 3,99 31.12.2005 Uzura 0%
14 Cablu kilometraj Raba Buc 1 30,67 30,67 31.12.2005 Uzura 0%
15 Cap bara Aro Buc 2 45,38 90,76 21.07.2008 Uzura 0%
16 Centru bulon  fata Raba Buc 2 5,63 11,26 31.12.2005 Uzura 0%
17 Cilindru Aro Buc 4 55,46 221,84 14.12.2006 Uzura 0%
18 Cilindru frana Raba Buc 3 160 480 23.12.2015 Uzura 0%
19 Condensator Dacia Buc 2 2,02 4,04 31.12.2005 Uzura 0%
20 Contact chei Raba Buc 1 54,62 54,62 13.12.2007 Uzura 0%
21 Cruce cardan Raba Buc 4 83,19 332,76 13.12.2007 Uzura 0%
22 Disc ambreiaj Raba Buc 1 226,89 226,89 14.12.2006 Uzura 0%
23 Electrovalva 24V Raba Buc 1 37,48 37,48 28.12.2010 Uzura 0%
24 Electrovalva 24V Raba Buc 1 109,24 109,24 14.12.2006 Uzura 0%
25 Far Raba Buc 1 96,64 96,64 13.12.2007 Uzura 0%
26 Filtru aer AB 8130 Buc 1 200 200 14.07.2014 Uzura 0%
27 Filtru combustibil ARO Buc 1 12,10 12,10 21.12.2012 Uzura 0%
28 Filtru combustibil Raba Buc 8 8,06 64,48 21.12.2012 Uzura 0%
29 Filtru ulei Aro Buc 1 16,8 16,8 14.12.2006 Uzura 0%
30 Filtru ulei Aro buc 2 30 60 08.06.2016 Uzura 0%
31 Filtru ulei Raba Buc 12 12,10 145,2 31.12.2013 Uzura 0%
32 Filtru ulei ROCAR Buc 5 29,41 147,05 20.12.2006 Uzura 0%
33 Filtru uscator Raba Buc 1 150 150 14.02.2014 Uzura 0%
34 Filtru uscator Rba(WEBCO) Buc 2 149,19 298,38 16.10.2012 Uzura 0%
35 Furtun frana Dacia Buc 2 70 140 02.06.2016 Uzura 0%
36 Furtun retur motorina Raba ml 10 13,45 134,5 13.12.2007 Uzura 0%
37 Garnitura chiuloasa Raba Buc 1 210 210 23.12.2015 Uzura 0%
38 Garnituri etrier Dacia set 2 0,76 1,52 31.12.2005 Uzura 0%
39 Injector Raba Buc 4 84,03 336,12 13.12.2007 Uzura 0%
40 Macara usa Raba Buc 1 102,52 102,52 31.12.2005 Uzura 0%
41 Parbriz Super Nova+cheder buc 1 141.94 141.94 09.05.2011 Uzura 0%
42 Perii electromotor Raba Buc 3 42,02 126,06 14.12.2006 Uzura 0%
43 Perii electromotor Aro buc 2 23.53 47.06 14.12.2006 Uzura 0%
44 Pipa bieleta Buc 1 37,82 37,82 18.12.2008 Uzura 0%
45 Placa presiune o 420 R Buc 1 672,27 672,27 14.12.2007 Uzura 0%
46 Plexiglas Buc 9 10,8 97,20 05.12.2006 Uzura 0%
47 Pompa ambreiaj Raba Buc 1 100,84 100,84 14.12.2006 Uzura 0%
48 Pompa servo Raba Buc 2 651,26 1302,52 14.12.2007 Uzura 0%
49 Pompa frana cu servo TDXbuc buc 1 714.29 714.29 20.12.2007 Uzura 0%
50 Pompa ulei Dacia Buc 1 1,17 1,17 31.12.2005 Uzura 0%
51 Presetupa pompa apa Raba Buc 1 6,3 6,3 31.12.2005 Uzura 0%
52 Releu semnalizare 24 V Buc 1 74,79 74,79 14.12.2006 Uzura 0%
53 Rulment 32310 Buc 1 121,85 121,85 23.04.2010 Uzura 0%
54 Rulment 32314 Buc 2 130,25 260,5 23.04.2010 Uzura 0%
55 Rulment cardan Raba Buc 1 252,1 252,10 25.08.2009 Uzura 0%
56 Rulment presiune 420 R Buc 1 105,04 105,04 14.12.2007 Uzura 0%
57 Schimbator caldura Raba Buc 1 2258,06 2258,06 04.05.2012 Uzura 0%
58 Segmenti Raba Buc 1 194 194 23.12.2015 Uzura 0%
59 Sonda ulei 24 V Buc 1 29,41 29,41 14.12.2007 Uzura 0%
60 Termostat SN Buc 1 90 90 23.12.2015 Uzura 0%
61 Teava flexibila evacuare Aro Buc 1 252,1 252,1 14.12.2007 Uzura 0%
62 Toba mijloc Aro Buc 1 50,42 50,42 14.12.2007 Uzura 0%
63 Combustibil de incalzire 20% kg 5750 1,595 9171.25 21.12.2016

 

ANUNȚ de interes public

Vă aducem la cunoștință că începând cu data de 09.10.2023 în fiecare zi de sâmbătă intervalul orar 18:00-24:00 aplicația pmsweb nu va fi funțională la nivelul locurilor de deținere până la remedierea tuturor problemelor legate de actualizarea aplicației.

Convorbirile telefonice depind exclusiv de funcționalitățile aplicației astfel că în perioadele menționate NU VOR PUTEA FI ACORDATE.

ÎN SITUAȚII DEOSEBITE PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE VOR AVEA POSIBILITATEA SA IA LEGATURA CU APARȚINĂTORII PRIN ADMINISTRAȚIA LOCULUI DE DEȚINERE.

ANUNȚ – Ofertă achizitia de servicii medicale

Penitenciarul Giurgiu , adresa mun. Giurgiu, şos Bălănoaiei nr. 12A, jud. Giurgiu, telefon / fax 0246/215091, cod fiscal 13476015 , intentioneaza sa incheie doua contracte de prestari servicii medicale cu 2 medici medicina generala cu drept de libera practica/medicina de familie, si un contract de prestari servicii medicale cu un medic specialist/primar confirmat in specialitatea psihiatrie, care vor intra in relatie cu CASA OPSNAJ, pentru persoanele private de libertate care sa deserveasca Penitenciarului Giurgiu.

Obiectul contractului de prestari servicii :

Servicii medicale prestate de catre medici in specialitatea Medicina familie/medicina generala astfel : 2 medici in programul de lucru pentru un numar de maxim 7 ore/zi, respectiv un numar de 80-140 ore/luna/medic.

         Durata contractului isi va produce efectele incepand cu data semnarii pana la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire pana la data de 31.12.2024, in functie de creditele bugetare alocate, si nu mai mult de perioada ocuparii prin concurs a posturilor.

  • Informatii suplimentare: Penitenciarul Giurgiu custodiaza 1500 de pacienti din care cronici cu diferite patologii  700.

Obiectul contractului prestari servicii :

Servicii medicale prestate de catre un medic specialist/primar in specialitatea psihiatrie astefel : 1 medic in programul de lucru pentru un numar de maxim 7 ore /zi, respectiv un numar de 80-140 de ore/luna/medic.

Durata contractului isi va produce efectele incepand cu data semnarii pana la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire pana la data de 31.12.2024, in functie de creditele bugetare alocate si nu mai mult de perioada de ocupare prin concurs a postului.

  • Informatii suplimentare: Penitenciarul Giurgiu custodiaza 600 de bolnavi psihici  din care 400 cu tratament psihotrop.

Oferta de pret , reprezentand tariful pe ora al prestatiei se va trimite prin email la adresa  achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro  pana la data de 15.09.2023, ora 14. Ofertele transmise dupa acest termen nu vor fi luate in considerare.Pentru informatii suplimentare /clarificari desemnam ca persoana de contact pe domnul comisar de politie penitenciara Giorgian GEANTA, email: achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro, telefon  0246/215091 int.186. Pentru a putea fi luate in considerare , eventualele clarificari pot fi depuse cu cel putin 24 h inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.

Ofertă forță de muncă

Penitenciarul Giurgiu pune la dispoziţie forţă de muncă specială (persoane private de libertate) pe bază de contract de prestări servicii, în condiţii avantajoase, atât în interiorul, cât şi în exteriorul locului de deţinere, pentru executarea de lucrări în următoarele domenii: construcţii, săpături manuale, taluzări, amenajări drumuri şi străzi, igienizare, salubrizare ce ţin de domeniul public şi privat, îmbunătăţiri funciare, lucrări silvice (plantat şi întreţinut culturi), confecţionat ambalaje din hârtie şi lemn, lucrări în agricultură, ambalat confecţii, textile, tricotaje , reciclat şi recuperat deşeuri, descărcat, încărcat mijloace de transport, manipulat materiale în cadrul depozitelor, confecţii textile, încălţăminte şi mobilier, asamblare/dezasamblare componente, putând prelua după caz un segment al activităţii desfăşurate sau întreg procesul de producţie .

Avantajele folosirii forţei de muncă speciale constau în:

  • tariful orar , numărul persoanelor private de libertate şi programul de muncă se pot negocia în funcţie de complexitatea lucrărilor ce urmează a fi efectuate;
  • asigurarea de către penitenciar a unui număr constant de persoane private de libertate, supravegherea şi coordonarea lucrărilor de către personalul penitenciarului în colaborare cu reprezentanţii societăţii angajatoare;
  • continuitatea serviciilor prestate pe întreaga perioada de derulare a lucrărilor;
  • cheltuielile totale ale desfăşurării activităţii cu persoane private de libertate sunt exclusiv cele determinate de remunerarea acestora pentru lucrările efectuate, conform tarifului orar stabilit în contract, şi nu implică contribuţii financiare sau plata unor taxe suplimentare la bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul asigurărilor de sănătate şi fondul de şomaj;
  • desfăşurarea activităţii cu persoane private de libertate presupune doar încheierea unui contract de prestări servicii între beneficiar şi Penitenciarul Giurgiu, nu şi încheierea unor contracte de muncă cu persoanele private de libertate;
  • siguranţa asupra materiilor prime, materialelor, uneltelor şi utilajelor folosite în procesul tehnologic, neexistând riscul sustragerii acestora;
  • paza şi hrana persoanelor private de libertate sunt asigurate de către Penitenciarul Giurgiu, fără a implica costuri suplimentare din partea beneficiarului.

Pentru relaţii suplimentare desemnăm ca persoană de contact pe doamna comisar șef de poliție penitenciară Simona URDEA – director adjunct economico-administrativ, tel 0246/215.091, interior 117 fax 0246/213.700, e-mail: pgiurgiu@anp.gov.ro.

ANUNȚ activități de voluntariat

Penitenciarul Giurgiu caută voluntari pentru desfășurarea unor activități în Psihologie, Asistență socială, Drept, Teologie

ANUNȚ valorificare deșeuri

Penitenciarul Giurgiu, prin Serviciul Logistică, valorifică în condițiile legii, deșeuri rezultate în urma desfășurării activității specifice unității.

În acest sens, vă adresăm rugămintea de a ne comunica prin email: achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro  sau prin fax  la nr. 0246/213700 și/sau la sediul institutiei din Soseaua Balanoaiei nr 12A, Municipiul Giurgiu, Județ Giurgiu, până la data de 30.05.2023, ora 15,00, prețul  urmatoarelor deșeuri valorificabile sortate:

Nr.crt. Denumire material UM Cantitate

estimată

1 Deșeuri aluminiu kg 4,00
2 Deșeuri cauciuc kg 289,20
3 Deșeuri cupru kg 2,00
4 Deșeuri electrice și electronice kg 54,00
5 Deșeuri fier kg 2500,00
6 Deșeuri hârtie kg 1000,00
7 Deșeuri inox kg 60,00
8 Deșeuri lemn kg 2000,00
9 Deșeuri PET kg 1200,00
10 Deșeuri plastic kg 45,00
11 Deșeuri pal kg 300,00
12 Deșeuri tablă kg 200,00
13 Deșeuri textile kg 500,00
Total deșeuri kg 8154,2

Cantitățile de deșeuri sunt estimative. Acestea vor fi preluate de la sediul instituției de către operatorul economic, iar cantitatea va fi stabilită prin cântărire, în prezența reprezentanților unității noastre.

Prețul va fi exprimat în lei fără TVA și va include cheltuielile de încărcare în mijlocul de transport al operatorului economic, transportul, precum și toate cheltuielile prevăzute de legislație.

Documente solicitate: copie după certificatul de înmatriculare la Registrul Comerțului și copie după autorizatia de mediu valabilă.

Penitenciarul Giurgiu va selecta operatorul economic care va avea cea mai mare valoare ofertată pentru întreaga cantitate de deșeuri, preluarea acestora urmând a se efectua cu respectarea normelor legale în vigoare.

Informații suplimentare se pot obține la tel. 0246215091, int.103, fax  0246/213700, precum și la adresa de email : achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro.

ANUNȚ de vânzare prin licitație publică cu strigare

Penitenciarul Giurgiu , cu sediul in Giurgiu , Sos. Balanoaiei nr. 12 A ,cod fiscal 13476015 , cont RO77TREZ321502201X008734 cont venituri, cont RO85TREZ3215005000XXX113 cont de garanție participare,  deschise la Trezoreria Giurgiu, telefon 0246/215091, fax  0246 / 213700 e-mail: achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro, scoate spre vânzare bunuri care nu mai sunt necesare, conform tabelului de mai jos:

 

Nr.

crt.

 

Denumirea

 

U/M

 

Cantitate

Pret unitar

(lei/U/M)

Valoarea (lei)

col3*col.4

Data intrare in gestiune Starea in care se gasesc
0 1 2 3 4 5 6 7
1 Alternator 24 V Raba Buc 1 390,76 390,76 14.12.2006 Uzura 0%
2 Alternator 24 V Raba Buc 1 394,96 394,96 13.12.2007 Uzura 0%
3 Anvelope 1100/20 iarna Buc 8 1713,54 13708,32 29.10.2011 Uzura 0%
4 Anvelope 1100/20 vara Buc 3 1250 3750 04.05.2012 Uzura 0%
5 Anvelope 235/75/5 iarna buc 1 681.45 681.45 14.11.2011 Uzura 0%
6 Anvelope 235/75/5 vara buc 5 403.23 2016.15 04.05.2012 Uzura 0%
7 Amortizor fata Aro Buc 2 121,85 243,7 21.07.2008 Uzura 0%
8 Amortizor spate Aro Buc 2 117,65 235,3 21.07.2008 Uzura 0%
9 Becuri 24V/55*50 Buc 30 1,65 49,50 31.12.2005 Uzura 0%
10 Bendix  Raba Buc 1 84,03 84,03 06.10.2006 Uzura 0%
11 Brida arc fata Raba Buc 2 8,57 17,14 31.12.2005 Uzura 0%
12 Bucsa biela Raba Buc 6 35 210 23.12.2015 Uzura 0%
13 Cablu frana mana Dacia Buc 1 3,99 3,99 31.12.2005 Uzura 0%
14 Cablu kilometraj Raba Buc 1 30,67 30,67 31.12.2005 Uzura 0%
15 Cap bara Aro Buc 2 45,38 90,76 21.07.2008 Uzura 0%
16 Centru bulon  fata Raba Buc 2 5,63 11,26 31.12.2005 Uzura 0%
17 Cilindru Aro Buc 4 55,46 221,84 14.12.2006 Uzura 0%
18 Cilindru frana Raba Buc 3 160 480 23.12.2015 Uzura 0%
19 Condensator Dacia Buc 2 2,02 4,04 31.12.2005 Uzura 0%
20 Contact chei Raba Buc 1 54,62 54,62 13.12.2007 Uzura 0%
21 Cruce cardan Raba Buc 4 83,19 332,76 13.12.2007 Uzura 0%
22 Disc ambreiaj Raba Buc 1 226,89 226,89 14.12.2006 Uzura 0%
23 Electrovalva 24V Raba Buc 1 37,48 37,48 28.12.2010 Uzura 0%
24 Electrovalva 24V Raba Buc 1 109,24 109,24 14.12.2006 Uzura 0%
25 Far Raba Buc 1 96,64 96,64 13.12.2007 Uzura 0%
26 Filtru aer AB 8130 Buc 1 200 200 14.07.2014 Uzura 0%
27 Filtru combustibil ARO Buc 1 12,10 12,10 21.12.2012 Uzura 0%
28 Filtru combustibil Raba Buc 8 8,06 64,48 21.12.2012 Uzura 0%
29 Filtru ulei Aro Buc 1 16,8 16,8 14.12.2006 Uzura 0%
30 Filtru ulei Aro buc 2 30 60 08.06.2016 Uzura 0%
31 Filtru ulei Raba Buc 12 12,10 145,2 31.12.2013 Uzura 0%
32 Filtru ulei ROCAR Buc 5 29,41 147,05 20.12.2006 Uzura 0%
33 Filtru uscator Raba Buc 1 150 150 14.02.2014 Uzura 0%
34 Filtru uscator Rba(WEBCO) Buc 2 149,19 298,38 16.10.2012 Uzura 0%
35 Furtun frana Dacia Buc 2 70 140 02.06.2016 Uzura 0%
36 Furtun retur motorina Raba ml 10 13,45 134,5 13.12.2007 Uzura 0%
37 Garnitura chiuloasa Raba Buc 1 210 210 23.12.2015 Uzura 0%
38 Garnituri etrier Dacia set 2 0,76 1,52 31.12.2005 Uzura 0%
39 Injector Raba Buc 4 84,03 336,12 13.12.2007 Uzura 0%
40 Macara usa Raba Buc 1 102,52 102,52 31.12.2005 Uzura 0%
41 Parbriz Super Nova+cheder buc 1 141.94 141.94 09.05.2011 Uzura 0%
42 Perii electromotor Raba Buc 3 42,02 126,06 14.12.2006 Uzura 0%
43 Perii electromotor Aro buc 2 23.53 47.06 14.12.2006 Uzura 0%
44 Pipa bieleta Buc 1 37,82 37,82 18.12.2008 Uzura 0%
45 Placa presiune o 420 R Buc 1 672,27 672,27 14.12.2007 Uzura 0%
46 Plexiglas Buc 9 10,8 97,20 05.12.2006 Uzura 0%
47 Pompa ambreiaj Raba Buc 1 100,84 100,84 14.12.2006 Uzura 0%
48 Pompa servo Raba Buc 2 651,26 1302,52 14.12.2007 Uzura 0%
49 Pompa frana cu servo TDXbuc buc 1 714.29 714.29 20.12.2007 Uzura 0%
50 Pompa ulei Dacia Buc 1 1,17 1,17 31.12.2005 Uzura 0%
51 Presetupa pompa apa Raba Buc 1 6,3 6,3 31.12.2005 Uzura 0%
52 Releu semnalizare 24 V Buc 1 74,79 74,79 14.12.2006 Uzura 0%
53 Rulment 32310 Buc 1 121,85 121,85 23.04.2010 Uzura 0%
54 Rulment 32314 Buc 2 130,25 260,5 23.04.2010 Uzura 0%
55 Rulment cardan Raba Buc 1 252,1 252,10 25.08.2009 Uzura 0%
56 Rulment presiune 420 R Buc 1 105,04 105,04 14.12.2007 Uzura 0%
57 Schimbator caldura Raba Buc 1 2258,06 2258,06 04.05.2012 Uzura 0%
58 Segmenti Raba Buc 1 194 194 23.12.2015 Uzura 0%
59 Sonda ulei 24 V Buc 1 29,41 29,41 14.12.2007 Uzura 0%
60 Termostat SN Buc 1 90 90 23.12.2015 Uzura 0%
61 Teava flexibila evacuare Aro Buc 1 252,1 252,1 14.12.2007 Uzura 0%
62 Toba mijloc Aro Buc 1 50,42 50,42 14.12.2007 Uzura 0%
63 Combustibil de incalzire 20% kg 5750 1,595 9171.25 21.12.2016

Bunurile pot fi vizionate la sediul Penitenciarului Giurgiu.

Ședința de licitație publica cu strigare va avea loc in data de 11.05.2023 ora 12.00  la sediul Penitenciarului Giurgiu ( Sos. Balanoaiei nr. 12 A ) , care se va desfasura in fata comisiei de licitatie , iar participantii vor prezenta oferta de pret  prin strigare, care va putea fi crescuta printr –un salt minim de 1 leu .

In caz de neadjudecare , urmatoarele termene  pentru sedintele de licitatie vor fi 18.05.2023 ora 12.00  pentru cea de a doua licitatie  , si 25.05.2023 ora 12.00 pentru ultima licitatie.

La licitatii poate participa orice persoana fizica sau juridica cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Conditii de participare:

  1. Copie de pe certificatul de inregistrare la registrul comertului sau dupa caz copie de pe certificatul de inmatriculare la registrul comertului si de pe codul fiscal ( stampilata si semnata conform cu originalul ) pentru persoanele juridice sau copie de pe actul de identitate pentru persoanele fizice;
  2. Dovada virării in contul unității a garanției de participare la licitatii.

Garantia de participare se va depune prin virament in contul RO85TREZ3215005000XXX113 CUI 13476015 deschis la Trezoreria Giurgiu , sau in numerar la sediul unitatii noastre, cu cel putin 3 zile lucratoare inaintea desfasurarii sedintei de licitatie, respectiv 08.05.2023.

In caz de neadjudecare, garanția de participare va fi depusa pana in data de 15.05.2023  pentru cea de a doua licitatie si 22.05.2023 pentru ultima licitatie.

Garanția de participare este de 500 lei.

Documentele de calificare vor fi depuse cu doua zile lucratoare inainte de data desfășurării licitației la sediul instituției organizatoare , respectiv pana la data de 09.05.2023 .

In caz de neadjudecare, urmatoarele termene pentru depunerea documentelor de calificare vor fi data de 15.05.2023 ora 12.00  pentru cea de a doua licitatie si 22.05.2023 ora 12.00 pentru ultima licitatie.

Informatii suplimentare/clarificari pot fi solicitate pe adresa de e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro sau la telefon 0246 / 215091 interior 186, tel mobil 0755066739.

ANUNȚ achiziţie de produse

Ministerul Justiţiei, Administraţia Naţională a Penitenciarelor, PENITENCIARUL  GIURGIU, cod fiscal 13476015, adresa: Giurgiu, strada Bălănoaiei, nr. 12A, tel./fax 0246/215029 e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro organizează sedinta de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în data de 22.03.2023 ora 12:30, pentru achiziţionarea a 465 kg săpun rufe 120-150 gr/buc.

Valoarea totala fara tva: Săpun pentru rufe 120 -150 gr – 465 kg x 10,00 lei/kg = 4650,00 lei

TOTAL FĂRĂ TVA  = 4650,00 lei

Produsele se vor livra la sediul Penitenciarului Giurgiu conform graficului de livrare ce va fi atasat la contractul de furnizare, în termen de 72 ore de la semnarea contractului.

Oferta  va fi trimisă pe adresa de e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro  până la data de 22.03.2023, ora 12:00 şi va fi redactată în limba română. Oferta va fi valabilă 30 zile. Nu se admit oferte alternative.

Sedinta de deschidere va avea loc in data de 22.03.2023, ora 12:30. Orice ofertant poate fi prezent la ședință pentru negocierea directă a prețului.   

Documentele minime de calificare sunt: 

  • declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 164, art. 165 și art. 167 din Legea nr. 98/2016
  • certificat constator emis de ONRC
  • fisa de informatii generale
  • propunerea tehnică

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la tel. 0246/215091 int.162 – agent șef principal de poliție penitenciară Veronica Ponczok, sau e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro.

ANUNȚ achiziţie de produse

Ministerul Justiţiei, Administraţia Naţională a Penitenciarelor, PENITENCIARUL  GIURGIU, cod fiscal RO26695157, cont RO65TREZ23G610700200301X, Trezoreria Municipiului Giurgiu, adresa: Giurgiu, strada Bălănoaiei, nr. 12A, tel./fax 0246/215029 e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro organizează sedinta de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în data de 20.03.2023 ora 12:30, pentru achiziţionarea a 2750 kg conservă pastă de tomate 24%.

Valoarea totala fara tva: Conservă pastă tomate 24% – 2750 kg x 7,81 lei/kg = 21477,50 lei

TOTAL FĂRĂ TVA  = 21477,50 lei

Produsele se vor livra la sediul Penitenciarului Giurgiu conform graficului de livrare ce va fi atasat la contractul de furnizare.

Oferta  va fi trimisă pe adresa de e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro  până la data de 20.03.2023, ora 12:00 şi va fi redactată în limba română. Oferta va fi valabilă 30 zile. Nu se admit oferte alternative.

Sedinta de deschidere va avea loc in data de 20.03.2023, ora 12:30. Orice ofertant poate fi prezent la ședință pentru negocierea directă a prețului.   

Documentele minime de calificare sunt: 

  • declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 164, art. 165 și art. 167 din Legea nr. 98/2016
  • certificat constator emis de ONRC
  • fisa de informatii generale
  • propunerea tehnică

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la tel. 0246/215091 int.162 – agent șef principal de poliție penitenciară Veronica Ponczok, sau e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro.

Criteriul de bază aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este «preţul cel mai scăzut» conform calităţii impuse, cu încadrarea în limita alocaţiilor bugetare. Finanţarea contractului se va face de la buget, iar plata se va efectua cu ordin de plată.

ANUNȚ furnizare dotări

În vederea realizării obiectivul de investiții  Modernizare  Bloc Alimentar  vă aducem la cunoștință că:

Ministerul Justiţiei, Administraţia Naţională a Penitenciarelor, PENITENCIARUL GIURGIU, cod fiscal 13476015, adresa: Giurgiu, strada Bălănoaiei, nr. 12A, tel./fax 0246/215029 e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro a publicat prin intermediul platformei SICAP procedura simplificata SCN1121019 cu deschiderea ofertelor în data de 09.03.2023, pentru Furnizare dotări  Bloc alimentar – Penitenciarul Giurgiu.

Valoarea totala fără tva: 575.995,00 lei

Pentru informații suplimentare vă puteți adresa la tel. 0246/215091 int.103, serviciul logistică, sau e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro .

Criteriul de bază aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică este “prețul cel mai scăzut”. Adjudecarea ofertelor se va face în baza criteriului “prețul cel mai scăzzut”, în condițiile respectării cerințelor din documentația de atribuire și nu poate fi schimbat pe toată durata de derulare de atribuire a contractului de achiziție publică.

ANUNȚ achiziție lucrări 

În vederea realizării lucrărilor de execuție pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE CURTI PLIMBARE vă aducem la cunoștință că:

Ministerul Justiţiei, Administraţia Naţională a Penitenciarelor, PENITENCIARUL GIURGIU, cod fiscal 13476015, cont RO38TREZ23G610700710101X , Trezoreria Municipiului Giurgiu, adresa: Giurgiu, strada Bălănoaiei, nr. 12A, tel./fax 0246/215029 e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro a publicat prin intermediul platformei SICAP procedura simplificata SCN1120698 cu deschiderea ofertelor în data de 13.03.2023, pentru achiziționarea de lucrări pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE CURTI PLIMBARE.

Valoarea totala fără tva: 3.144.000,35 lei

Pentru informații suplimentare vă puteți adresa la tel. 0246/215091 int.103, serviciul achiziții, sau e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro .

Criteriul de bază aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică este “cel mai bun raport calitate-preț”. Adjudecarea ofertelor se va face în baza criteriului “cel mai bun raport calitate-preț”, în condițiile respectării cerințelor din documentația de atribuire și nu poate fi schimbat pe toată durata de derulare de atribuire a contractului de achiziție publică. Finanțarea contractului se va face de la buget, iar plata se va efectua cu ordin de plată.

ANUNȚ achiziție servicii medicale (postat la 09.02.2023)

2 MEDICI MEDICINĂ GENERALA sau DE FAMILIE – la Penitenciarul Giurgiu 

ANUNȚ de achiziție produse (postat la 01.02.2023)

În vederea iniţierii procedurilor pentru achiziţia de produse, în conformitate cu 98/2016 si H.G 395/2016 vă aducem la cunoştinţă că:

Ministerul Justiţiei, Administraţia Naţională a Penitenciarelor, PENITENCIARUL  GIURGIU, cod fiscal RO26695157, cont RO65TREZ23G610700200301X, Trezoreria Municipiului Giurgiu, adresa: Giurgiu, strada Bălănoaiei, nr. 12A, tel./fax 0246/215029 e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro organizează sedinta de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în data de 03.02.2023 ora 12:30, pentru achiziţionarea a 1500 litri ulei floarea soarelui.

Valoarea totala fara tva: Ulei – 1500 litri x 9,50 lei/litru         = 14250,00 lei

TOTAL FĂRĂ TVA                 = 14250,00 lei

Produsele se vor livra la sediul Penitenciarului Giurgiu conform graficului de livrare ce va fi atașat la contractul de furnizare.

Oferta  va fi trimisă pe adresa de e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro  până la data de 03.02.2023, ora 12:00 şi va fi redactată în limba română. Oferta va fi valabilă 60 zile. Nu se admit oferte alternative.

Sedinta de deschidere va avea loc in data de 03.02.2023, ora 12:30.   

Documentele minime de calificare sunt: 

  • declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 164, art. 165 și art. 167 din Legea nr. 98/2016
  • certificat constator emis de ONRC
  • fisa de informatii generale
  • propunerea tehnică

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la tel. 0246/215091 int.162 –agent șef principal de poliție penitenciară Veronica Ponczok, sau e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro.

Criteriul de bază aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este «preţul cel mai scăzut» conform calităţii impuse, cu încadrarea în limita alocaţiilor bugetare. Finanţarea contractului se va face de la buget, iar plata se va efectua cu ordin de plată.

2022

ANUNȚ

Pentru 3-contracte-prestari-servicii-asistenti-medicali-generalisti-Penitenciar-Giurgiu (postat la 06.12.2022)

ANUNȚ

În vederea realizării lucrărilor de execuție pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE CURTI PLIMBARE vă aducem la cunoștință că:

Ministerul Justiţiei, Administraţia Naţională a Penitenciarelor, PENITENCIARUL GIURGIU, cod fiscal 13476015, cont RO38TREZ23G610700710101X , Trezoreria Municipiului Giurgiu, adresa: Giurgiu, strada Bălănoaiei, nr. 12A, tel./fax 0246/215029 e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro a publicat prin intermediul platformei SICAP procedura simplificata cu deschiderea ofertelor în data de 29.07.2022, pentru achiziționarea de lucrări pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE CURTI PLIMBARE.

Valoarea totala fără tva: 2.401.858,43 lei

Pentru informații suplimentare vă puteți adresa la tel. 0246/215091 int.103, serviciul achiziții, sau e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro .

Criteriul de bază aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică este “cel mai bun raport calitate-preț”. Adjudecarea ofertelor se va face în baza criteriului “cel mai bun raport calitate-preț”, în condițiile respectării cerințelor din documentația de atribuire și nu poate fi schimbat pe toată durata de derulare de atribuire a contractului de achiziție publică. Finanțarea contractului se va face de la buget, iar plata se va efectua cu ordin de plată.

 

INVITAȚIE

Având în vedere pilotarea unui sistem de cumpărături online, Penitenciarul Giurgiu vă adresează rugămintea de a participa la încheierea unui protocol de colaborare. La pilotare pot participa mai multe firme.

Obiectul protocolului constă în asigurarea și garantarea dreptului la cumpărături săptămânale al persoanelor care execută o măsură privativă de libertate, în limita a 3/4 din valoarea salariului minim brut pe economie,  de alimente, fructe, legume, apă minerală, băuturi răcoritoare, țigări și alte bunuri de natura celor permise să fie primite, potrivit legislației in vigoare.

In cadrul protocolului prin magazin online/aplicație online se va înțelege generic ca fiecare furnizor va crea un catalog de produse ce pot fi comandate magazinului dumneavoastră de către persoanele private de libertate. Nu este obligatoriu ca firmele interesate sa dispună de toată gama de produse de care beneficiază persoanele private de libertate, fiecare firma interesata emițând propriul catalog. Produsele dorite vor fi selectate de către persoanele private de libertate, iar ulterior personalul unității noastre va efectua comenzile online, urmând ca unitatea dumneavoastră sa le livreze la sediul Penitenciarului Giurgiu din șoseaua Bălănoaiei nr.12A, pentru fiecare comanda/deținut în parte. Distribuirea in cadrul unității a  produselor alimentare și non alimentare către persoanele private de libertate se va desfășura prin intermediul penitenciarului.

Dorim sa va anunțam ca in acest program sunt incluse aproximativ 1400 persoane private de libertate ce vor beneficia de dreptul la cumpărături on-line.

În cazul acceptării participării la acest protocol, se vor stabili detalii în cadrul unei întâlniri ulterioare cu reprezentanții instituțiilor interesate in urma căreia se va încheia protocol de colaborare.

În speranța unei viitoare colaborări, vă mulțumim anticipat si așteptăm raspunsul dvs. pana de data de 05.07.2022 , la adresa de  email pgiurgiu@anp.gov.ro sau pe fax la nr.0246213700.

Pentru informaţii suplimentare desemnăm ca persoană de contact pe dna Simona URDEA,  telefon 0246215091 int.117 ,e-mail simona.urdea@anp.gov.ro.

 

ANUNȚ VALORIFICARE DEȘEURI

Vă facem cunoscut că Penitenciarul Giurgiu, prin Serviciul Logistică, valorifică în condițiile legii, deșeuri rezultate în urma desfășurării activității specifice unității.

În acest sens, vă adresăm rugămintea de a ne comunica prin email: achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro  sau prin fax  la nr. 0246/213700 și/sau la sediul institutiei din Soseaua Balanoaiei nr 12A, Municipiul Giurgiu, Județ Giurgiu, până la data de 30.05.2022, ora 15.00, prețul  urmatoarelor deșeuri valorificabile sortate:

Nr.crt. Denumire material UM Cantitate

estimată

1 Deșeuri aluminiu kg 4,00
2 Deșeuri cauciuc kg 300,00
3 Deșeuri cupru kg 2,00
4 Deșeuri electrice și electronice kg 60,00
5 Deșeuri fier kg 2500,00
6 Deșeuri hârtie kg 1000,00
7 Deșeuri inox kg 60,00
8 Deșeuri lemn kg 2000,00
9 Deșeuri PET kg 1200,00
10 Deșeuri plastic kg 45,00
11 Deșeuri pal kg 300,00
12 Deșeuri tablă kg 200,00
13 Deșeuri textile kg 500,00
Total deșeuri kg 8171,00

Cantitățile de deșeuri sunt estimative. Acestea vor fi preluate de la sediul instituției de către operatorul economic, iar cantitatea va fi stabilită prin cântărire, în prezența reprezentanților unității noastre.

Prețul va fi exprimat în lei fără TVA și va include cheltuielile de încărcare în mijlocul de transport al operatorului economic, transportul, precum și toate cheltuielile prevăzute de legislație.

Documente solicitate: copie după certificatul de înmatriculare la Registrul Comerțului și copie după autorizația de mediu valabilă.

Penitenciarul Giurgiu va selecta operatorul economic care va avea cea mai mare valoare ofertată pentru întreaga cantitate de deșeuri, preluarea acestora urmând a se efectua cu respectarea normelor legale în vigoare.

Informații suplimentare se pot obține la tel. 0246215091, int.103, fax  0246/213700, precum și la adresa de email : achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro.

PROIECT PILOT

La nivelul Penitenciarului Giurgiu se doreste implementarea unui programul pilot de asigurare a exercitării dreptului persoanelor private de libertate la cumpărături în sistem online. În acest context conducerea Penitenciarului Giurgiu vă invită la sediul unității pentru discuții în vederea pilotării acestui program inovativ de efectuare a cumpărăturilor în sistem online.

Acest proiect urmărește să asigure cadrul implementării la nivel sistemic a unei proceduri liniare cât mai eficiente, ca alternativă de efectuare a cumpărăturilor în sistem integrat online, de către persoanele private de libertate, prin modalități care să asigure eficientizarea resurselor umane precum și îmbunătățirea stării de spirit în rândul persoanelor private de libertate.

← Către pagina principală

Anunț de participare (postat la 03.06.2021)

În vederea inițierii procedurilor pentru achiziția prin procedura simplificata de servicii de proiectare – proiect tehnic de execuție pt+proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire pac + detalii de execuție de + asistență din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE BLOC ALIMENTAR  în conformitate cu 98/2016 si H.G 395/2016 vă aducem la cunoștință că:

Ministerul Justiţiei, Administraţia Naţională a Penitenciarelor, PENITENCIARUL GIURGIU, cod fiscal 13476015, adresa: Giurgiu, strada Bălănoaiei, nr. 12A, tel./fax 0246/215029 e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro intenționează sa organizeze prin intermediul platformei SICAP achiziție procedura simplificata cu deschiderea ofertelor în data de 16.06.2021, pentru achiziționarea de servicii de proiectare – proiect tehnic de execuție pt+ proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire pac + detalii de execuție de + asistență din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții MODERNIZARE BLOC ALIMENTAR.

Valoarea totala fără tva:                                   138.571,44 lei

Detaliata astfel:

Proiect tehnic si detalii de execuție                    136.470,60

Asistenta tehnica din partea proiectantului             2.100,84

Criteriul de bază aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică este “cel mai bun raport calitate-preț”. Adjudecarea ofertelor se va face în baza criteriului “cel mai bun raport calitate-preț”, în condițiile respectării cerințelor din documentația de atribuire și nu poate fi schimbat pe toată durata de derulare de atribuire a contractului de achiziție publică. Finanțarea contractului se va face de la buget, iar plata se va efectua cu ordin de plată.

 Pentru informații suplimentare vă puteți adresa la tel. 0246/215091 int.103, serviciul achiziții, sau e-mail achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro

 

← Către pagina principală

Anunț – valorificare deșeuri (postat la 02.06.2021)

Vă facem cunoscut că Penitenciarul Giurgiu, prin Serviciul Logistică, valorifică în condițiile legii, deșeuri rezultate în urma desfășurării activității specifice unității.

În acest sens, vă adresăm rugămintea de a ne comunica prin email: achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro  sau prin fax  la nr. 0246/213700 și/sau la sediul institutiei din Soseaua Balanoaiei nr 12A, Municipiul Giurgiu, Județ Giurgiu, până la data de 31.05.2021, ora 15,00, prețul  urmatoarelor deșeuri valorificabile sortate:

Nr.crt. Denumire material UM Cantitate

estimată

1 Deșeuri aluminiu kg 5,00
2 Deșeuri cauciuc kg 229,00
3 Deșeuri cupru kg 3,00
4 Deșeuri electrice și electronice kg 76,00
5 Deșeuri fier kg 3500,00
6 Deșeuri hârtie kg 1300,00
7 Deșeuri inox kg 65,00
8 Deșeuri lemn kg 2424,00
9 Deșeuri PET kg 1600,00
10 Deșeuri plastic kg 55,00
11 Deșeuri pal kg 400,00
12 Deșeuri tablă kg 270,00
13 Deșeuri textile kg 17,00
Total deșeuri kg 9944,00

Cantitățile de deșeuri sunt estimative. Acestea vor fi preluate de la sediul instituției de către operatorul economic, iar cantitatea va fi stabilită prin cântărire, în prezența reprezentanților unității noastre.

Prețul va fi exprimat în lei fără TVA și va include cheltuielile de încărcare în mijlocul de transport al operatorului economic, transportul, precum și toate cheltuielile prevăzute de legislație.

Documente solicitate: copie după certificatul de înmatriculare la Registrul Comerțului și copie după autorizatia de mediu valabilă.

Penitenciarul Giurgiu va selecta operatorul economic care va avea cea mai mare valoare ofertată pentru întreaga cantitate de deșeuri, preluarea acestora urmând a se efectua cu respectarea normelor legale în vigoare.

Informații suplimentare se pot obține la tel. 0246215091, int.103, fax  0246/213700, precum și la adresa de email : achizitii.pgiurgiu@anp.gov.ro.

← Către pagina principală

Anunț – trensferul bancar pentru PPL

Ca urmare a incetarii starii de urgenta incepind cu 15.05.2020 varianta alternativa de a primii bani utilizand transferul bancar nu se mai accepta la nivelul Penitenciarului Giurgiu, drept pentru care se revine la modalitatea de primire a sumelor banesti prevazute in legea 254/2013 art.149:

ART. 149
Primirea sumelor de bani
(1) Sumele de bani, în lei si valutã, se primesc de la membrii de familie, apartinãtori sau alte persoane prin mandat postal ori prin depunere directã la sectorul de acordare a drepturilor la pachet si vizitã, se consemneazã în fisa contabilã nominalã si pot fi folosite conform prevederilor art. 70 alin. (4) din Lege.
(2) Sumele de bani introduse în penitenciar, în lei sau valutã, pe alte cãi decât cele prevãzute la alin. (1), precum si cele gãsite asupra detinutilor cu ocazia perchezitiilor se confiscã si se fac venit la bugetul de stat.

← Către pagina principală

Completare chestionare elaborate de MNP

Având în vedere faptul că instituția Avocatul Poporului, prin Domeniul privind prevenirea torturii în locurile de detenție, îndeplinește atribuțiile specifice de Mecanism național de prevenire a torturii în locurile de detenție (MNP), inclusiv aceea de monitorizare continuă a tratamentului aplicat persoanelor aflate în locuri de detenție, dar ținând cont de contextul generat de situația epidemiologică determinată de răspândirea Coronavirusului SARS-CoV-2, vă informăm că există posibilitatea completării unor chestionare elaborate de MNP, atât de către persoanele private de libertate, cât și de către conducerea unităților penitenciare, cu mențiunea de a se asigura, persoanelor private de libertate, confidențialitatea completării acestora.
Menționăm că aceste chestionare vor fi date spre completare și cu ocazia vizitelor ce urmează a fi efectuate, însă, vor putea fi completate și online, pe site-ul instituției Avocatului Poporului.

← Către pagina principală

În atenția aparținătorilor persoanelor private de libertate!

Odată cu instituirea stării de alertă la nivel național1, Administrația Națională a Penitenciarelor, prin unitățile subordonate, aplică prevederile Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Astfel, începând cu data de 18.05.2020:

Exercitarea dreptului de a primi vizite se va realiza cu dispozitiv de separare, indiferent de regimul de executare sau categoria din care fac parte persoanele private de libertate

 La momentul efectuării planificării pentru acordarea dreptului la vizită (telefonic, prin e-mail), persoanele vizitatoare vor fi informate despre obligativitatea de a deține asupra lor și de a purta echipamentul individual de protecție (mască, mănuși, vizieră – după caz), pentru a le fi permis accesul în locul de deținere; 

Deplasarea către spațiul destinat acordării dreptului la vizită se va realiza pe un itinerar prestabilit. Persoanele vizitatoare vor fi supuse triajului epidemiologic și vor completa un chestionar pentru evaluarea riscului. În cazul în care acestea prezintă simptome specifice infecțiilor respiratorii, vizita va fi replanificată; 

Pe durata efectuării vizitei, persoanele vizitatoare trebuie să poarte, în mod obligatoriu, echipamentul individual de protecție. În caz contrar, întrevederea dintre aparținător/i și deținut se întrerupe și se consideră a fi efectuată, conform prevederilor legale.

Observații:

– spațiile destinate acordării dreptului la vizită vor fi dotate cu soluții pentru dezinfectare; acestea vor fi dezinfectate și aerisite înainte și după fiecare serie de vizită;

– inclusiv persoanele private de libertate vor purta echipament individual de protecție;în situația în care persoana privată de libertate planificată pentru exercitarea dreptului de a primi vizite se află într-o situație asociată prezentului context epidemiologic, vizita va fi replanificată.

    Exercitarea dreptului la vizită intimă se va realiza doar dacă prin aceasta nu sunt afectate măsurile de prevenție și siguranță medicală

 Administrația locului de deținere va solicita persoanei vizitatoare un document medical certificat de un medic în specialitatea boli infecțioase – în baza unor analize medicale din care să rezulte că nu are o infecție curentă cu virusul SARS-CoV-2. Documentul trebuie să fie emis cu cel mult 3 zile înainte de data acordării dreptului la vizită intimă (atât ziua emiterii documentului, cât și ziua acordării dreptului la vizită intimă intră în calculul termenului de 3 zile); 

La prezentarea în unitate, persoana vizitatoare va fi supusă triajului epidemiologic și va completa un chestionar pentru evaluarea riscului. În cazul în care aceasta prezintă simptome specifice infecțiilor respiratorii, vizita va fi replanificată; 

Deplasarea către spațiul destinat acordării vizitelor intime se va realiza pe un itinerar prestabilit.

Pe parcursul deplasării către spațiul indicat, persoana vizitatoare are obligația de a purta echipamentul individual de protecție (mască, mănuși, vizieră – după caz).

Observații: – spațiile destinate acordării dreptului la vizită intimă vor fi dotate cu soluții pentru dezinfectare și săpun; acestea vor fi dezinfectate și aerisite înainte și după fiecare vizită intimă; – în situația în care persoana privată de libertate planificată pentru exercitarea dreptului la vizită intimă se află într-o situație asociată prezentului context epidemiologic, vizita va fi replanificată.

Prin formularea cererii de acordare a dreptului la vizită intimă, persoana privată de libertate își va exprima acordul cu privire la: – cazarea separată de restul colectivului, pentru o perioadă de maxim 14 zile după data acordării acestui drept, în vederea monitorizării stării de sănătate; – efectuarea unei proceduri medicale pentru depistarea COVID-19, după minim 5 zile de la efectuarea vizitei intime.

   Exercitarea dreptului de a primi bunuri (informare persoane vizitatoare 20.05.2020)

 Persoanele private de libertate au dreptul de a primi pachete și bunuri cu ocazia efectuării vizitelor. Pachetele nu trebuie să conțină produse cu alimente care necesită preparare termică (coacere, fierbere etc.); 

Efectele primite vor fi depozitate într-o încăpere care dispune de ventilație naturală, astfel încât această procedură să fie asigurată minim 24h de la preluare, la predarea către deținut; 

Alte bunuri care nu intră în categoria produselor alimentare și care nu pot fi degradate de efectul produselor biocide vor fi supuse procedurii de dezinfecție, prin nebulizare, conform specificațiilor tehnice.

Observații: – spațiile destinate acordării dreptului de a primi bunuri vor fi dotate cu soluții pentru dezinfectare și săpun; – acestea vor și dezinfectate și aerisite înainte și după fiecare serie.

    Exercitarea dreptului la comunicări online se realizează indiferent de situația disciplinară a persoanei private de libertate și periodicitatea legăturii cu familia
Administrațiile locurilor de deținere depun, în continuare, eforturi pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu noul coronavirus, atât în rândul efectivelor de deținuți, cât și în rândul personalului. Pentru reușita acestui deziderat, este necesar, în această perioadă de alertă, ca efortul să fie unul comun, al instituției penitenciare și al aparținătorilor. În acest sens, facem apel la responsabilitate și solidarizare, respectarea obligațiilor pe linie de siguranță medicală și a celor de distanțare socială fiind esențială pentru menținerea actualului status – niciun caz de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV2 în rândul persoanelor custodiate.
← Către pagina principală

Penitenciarul Giurgiu angajează personal

Penitenciarul Giurgiu angajează fără concurs, pe durată determinată de şase luni, personal din sursă externă ori cadre care au trecut în rezervă/cărora le-au încetat raporturile de serviciu din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, în vederea ocupării unui număr de trei posturi din cadrul sectorului medical.
un post de medic specialist (medicină generală/ medicină de familie) – personal civil contractual;
două posturi de asistent medical (medicină generală) – personal civil contractual.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la structura de resurse umane din cadrul Penitenciarului Giurgiu, telefon 0246.215.091, interior 118 şi pe site-ul unității

 

← Către pagina principală

IMPORTANT!

În atenția aparținătorilor persoanelor private de libertate! (postat la 16.03.2020)
Mesajul Administrației Naționale a Penitenciarelor

ANUNȚ de interes public (postat la 12.03.2020)

Începând cu data de 12 martie 2020, în contextul epidemiologic actual, toate petițiile, sesizările, solicitările de informații și cererile de audiență NU se mai depun personal la sediul Penitenciarului Giurgiu.

Acestea vor fi trimise EXCLUSIV prin poșta civilă/ curierat (Șos. Bălănoaiei nr. 12A, Giurgiu, jud. Giurgiu, cod poștal 080561) sau prin e-mail (pgiurgiu@anp.gov.ro).

De asemenea, începând cu aceeași dată, se suspendă și acordarea audiențelor la sediul Penitenciarului Giurgiu, urmând ca problematica necesar a fi supusă atenției să se comunice via e-mail/ curierat/ poștă civilă.

Această conduită este valabilă inclusiv pe durata stării de alertă la nivel național! (postat la 20.05.2020)

În atenţia persoanelor vizitatoare! (postat la 16.03.2020)

← Către pagina principală

Anunt licitatie publică cu strigare

ANUNŢ

PENITENCIARUL GIURGIU, cu sediul in localitatea Giurgiu, str. Balanoaiei, nr.12A, jud. Giurgiu, Romania, cod unic de inregistrare  13476015,  tel. 0246/215091, fax 0246/213700, e-mail pgiurgiu@anp.gov.ro, www.penitenciarulgiurgiu.ro,organizeaza in data de 09.11.2015 orele 10:00, licitatie publică cu strigare pentru inchirierea a unui spatiu de 50 mp, situat în incinta Penitenciarul Giurgiu, în scopul comercializării bunuri şi produse alimentare şi nealimentare către persoanele private de libertate. Persoanele interesate pot solicita documentaţia de la sediul Penitenciarului Giurgiu, în zilele lucratoare, începand cu data de 21.10.2015, între orele 08:00 – 15:00 sau de pe site-ul oficial al Penitenciarului Giurgiu, sectiunea anunturi. Licitatia cu strigare se va desfasura in data de 09.11.2015, începând cu ora 10:00. Ofertele se vor depune la sediul Penitenciarului Giurgiu pana cel tarziu 06.11.2015, ora 15.00. Pretul de pornire al licitatiei privind valoarea chiriei/mp/luna va fi cea mai mare ofertă financiară făcută de agenţii economici participanţi la licitaţie dar nu mai mic decât preţul stabilit prin Hotărâre de Consiliul Local al Municipiului Giurgiu pentru închirierea spaţiilor altele decât cele pentru locuit respective suma de 16,10 lei/mp/lună. Pasul de licitatie pentru inchiriere este de 10 lei/mp/luna si se va aplica asupra valorii pretului de pornire. Garantia de participare, în valoare de 193,20 lei se va depune in una din formele precizate in documentatia descriptiva. Alte relatii se pot obtine la telefon tel. 0246 215091, interior 126, intre orele 08:00 si 15:00, in zilele lucratoare.

DOCUMENTAŢIE DESCRIPTIVĂ

CAIET DE SARCINI

MODEL CONTRACT LOCAȚIUNE

← Către pagina principală

Sari la conținut

On this website we use first or third-party tools that store small files (<i>cookie</i>) on your device. Cookies are normally used to allow the site to run properly (<i>technical cookies</i>), to generate navigation usage reports (<i>statistics cookies</i>) and to suitable advertise our services/products (<i>profiling cookies</i>). We can directly use technical cookies, but <u>you have the right to choose whether or not to enable statistical and profiling cookies</u>. <b>Enabling these cookies, you help us to offer you a better experience</b>.