Astăzi 14-09-2024 sunt: 675 persoane private de libertate

Achiziții publice

Achiziții 2024

 

 

 

 

 

 

         Contracte mai mari de 5000 euro 

Achiziții 2023

      Contracte mai mari de 5000 euro 

             Programul anual al achizițiilor publice 2023 si anexa achiziții directe 2023

 

Achiziții 2019

24.07.2019Licitație publică închiriere spațiu activitate productiva

22.04.2019 – Licitație publică închiriere spațiu punct comercial

02.07.2019Licitație publică închiriere spațiu activitate productiva

17.07.2019Licitație publică închiriere spațiu activitate productiva

23.09.2019 – Achizitie directa – Prestari Servicii elaborarea documentației tehnico – economice, faza actualizare Studiu de fezabilitate pentru realizarea obiectivului de investiție: „Alimentare energie electrică” – Penitenciar Deva, localitatea Deva, str. Sântuhalm nr. 1, județul Hunedoara, în conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice

Data limita pentru depunere oferte : 23.09.2019 orele 14.00

Data limita pentru solicitari clarificari si informatii suplimentare 18.09.2019 orele 12.00

Informatii si clarificari suplimentare se pot obtine de la Penitenciar Deva , comp. constructii/investitii tel 0254218920 int 129 , persoana de contact Stan lucian si Valentin Calin -sef serviciiu sau email : achizitii.pdeva@anp.gov.ro

Valoare estimata achizitie 11.000 lei cu TVA.

Achiziții publice cnf. Legii 98/2016

Proceduri atribuite:

Anunțuri de atribuire/acorduri cadru/contracte subsecvente SICAP:

Proceduri în curs de atribuire:

Achiziții directe-autoritate contractantă-PENITENCIAR DEVA*

Proceduri anulate

Achiziții 2018

08.08.2018 – Licitatie publica telefonie detinuti

Documentatie:
Anunt publicitar
Documentatie procedura licitatie publica

Anexe documentatie

Caietul de sarcini

Model contract

clarificari si informatii

adresa clarificari Paytel SRL

raspuns Paytel SRL

adresa clarificari BvFon

raspuns clarificari BvFon

rezultatul procedurii

comunicare rezultat Paytel

comunicare rezultat Bvfon

16.07.2018 – Licitatie publică telefonie deținuți

Documentatie:
Anunț publicitar
Documentație procedură licitație publică 

Anexe documentatie
Caietul de sarcini
Model contract

12.07.2018 – Licitatie publică cu strigare inchiriere suprafață teren

Documentatie:

Anunț publicitar

Documentație descriptivă – procedură licitație publică cu strigare

Caietul de sarcini

Model contract locațiune

Achizitii 2017

 

* Documentație de atribuire

* Caiet de sarcini

* Model clauze contractuale

* Formulare 

28.08.2017 – Licitatie publica cu strigare inchiriere automat cafea

Documentatie:

Anunt.

Documentatie descriptiva

Caiet sarcini

Model clauze contractuale

19.10.2017 – Licitatie publica cu strigare inchiriere automat cafea

Documentatie:

Anunt

Documentatie descriptiva

Caiet de sarcini

Model clauze contractuale

Achizitii 2016

 

 

 

← Către pagina principală

Sari la conținut

On this website we use first or third-party tools that store small files (<i>cookie</i>) on your device. Cookies are normally used to allow the site to run properly (<i>technical cookies</i>), to generate navigation usage reports (<i>statistics cookies</i>) and to suitable advertise our services/products (<i>profiling cookies</i>). We can directly use technical cookies, but <u>you have the right to choose whether or not to enable statistical and profiling cookies</u>. <b>Enabling these cookies, you help us to offer you a better experience</b>.