RAPOARTE DE EVALUARE CONFORM LEGII 544/2001
- pentru anul 2019
Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001
PENITENCIARUL CRAIOVA
Elaborat
Ciobanu Georgiana Elisabeta
Responsabil
RAPORT DE EVALUARE
a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2019
Subsemnatul, Ciobanu Georgiana Elisabeta, responsabil de aplicarea Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2019, prezint actualul raport de evaluare internă finalizat în urma aplicării procedurilor de acces la informaţii de interes public, prin care apreciez că activitatea specifică a instituţiei a fost:
_
|x| Foarte bună
_
|_| Bună
_
|_| Satisfăcătoare
_
|_| Nesatisfăcătoare
Îmi întemeiez aceste observaţii pe următoarele considerente şi rezultate privind anul 2019:
- Resurse şi proces
- Cum apreciaţi resursele umane disponibile pentru activitatea de furnizare a informaţiilor de interes public?
_
|x| Suficiente
_
|_| Insuficiente
- Apreciaţi că resursele materiale disponibile pentru activitatea de furnizarea informaţiilor de interes public sunt:
_
|x| Suficiente
_
|_| Insuficiente
- Cum apreciaţi colaborarea cu direcţiile de specialitate din cadrul instituţiei dumneavoastră în furnizarea accesului la informaţii de interes public:
_
|x| Foarte bună
_
|_| Bună
_
|_| Satisfăcătoare
_
|_| Nesatisfăcătoare
- Rezultate
- Informaţii publicate din oficiu
- Instituţia dumneavoastră a afişat informaţiile/documentele comunicate din oficiu, conform art. 5 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare?
_
|x| Pe pagina de internet
_
|_| La sediul instituţiei
_
|_| În presă
_
|_| În Monitorul Oficial al României
_
|x| În altă modalitate:la infochioscurile din unitate pentru detinuti
- Apreciaţi că afişarea informaţiilor a fost suficient de vizibilă pentru cei interesaţi?
_
|x| Da
_
|_| Nu
- Care sunt soluţiile pentru creşterea vizibilităţii informaţiilor publicate, pe care instituţia dumneavoastră le-au aplicat?
- a) pe pagina de internet a unitatii
- b) la infochioscurile din unitate pentru detinuti
- A publicat instituţia dumneavoastră seturi de date suplimentare din oficiu, faţă de cele minimale prevăzute de lege?
_
|_| Da, acestea fiind: ……………………………………………..
_
|x| Nu
- Sunt informaţiile publicate într-un format deschis?
_
|x| Da
_
|_| Nu
- Care sunt măsurile interne pe care intenţionaţi să le aplicaţi pentru publicarea unui număr cât mai mare de seturi de date în format deschis?
Nu este cazul.
- Informaţii furnizate la cerere
________________________________________________________________
| 1. Numărul total de solicitări | În funcţie de | După modalitatea de |
| de informaţii de interes public| solicitant | adresare |
| |_________________|___________________________|
| |de la |de la |pe suport|pe suport |verbal|
| |persoane|persoane|hârtie |electronic| |
| |fizice |juridice| | | |
|________________________________|________|________|_________|__________|______|
| 13 | 3 | 10 | 0 | 13 | 0 |
|_________ ______________________|________|________|_________|__________|______|
______________________________________________________________________________
| Departajare pe domenii de interes |
|______________________________________________________________________________|
| a) Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, | |
| cheltuieli etc.) | 3 |
|____________________________________________________________|_________________|
| b) Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice | 7 |
|____________________________________________________________|_________________|
| c) Acte normative, reglementări | 0 |
|____________________________________________________________|_________________|
| d) Activitatea liderilor instituţiei | 0 |
|____________________________________________________________|_________________|
| e) Informaţii privind modul de aplicare a | |
| Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările | 0 |
| ulterioare | |
|____________________________________________________________|_________________|
| f) Altele, cu menţionarea acestora: | 2 |
|-solicitare informații permisii acordate deținută Schutz | |
| Maria | |
|-solicitare subiecte examen și grile corectare domeniul
economic _____________________________________________________________|_________________|
Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea:
A – Soluţionate favorabil în termen de 10 zile
B – Soluţionate favorabil în termen de 30 zile
C – Solicitări pentru care termenul a fost depăşit
D – Comunicare electronică
E – Comunicare în format hârtie
F – Comunicare verbală
G – Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc.)
H – Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice
I – Acte normative, reglementări
J – Activitatea liderilor instituţiei
K – Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare
L – Altele (se precizează care)
| 2. Număr | Termen de răspuns | Modul de | Departajate pe domenii|
| total de | | comunicare| de interes |
| solicitări |____________________________|___________|_______________________|
| soluţionate | Redirecţionate | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L |
| favorabil | către alte | | | | | | | | | | | | |
| | instituţii în | | | | | | | | | | | | |
| | 5 zile | | | | | | | | | | | | |
|_____________|________________|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
| 11 | 0 |11 | 0 | 0 | 10| 1| 0 | 3 | 7| 0 | 0 | 0 | 2|
|_____________|________________|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
- Menţionaţi principalele cauze pentru care anumite răspunsuri nu au fost transmise în termenul legal:
3.1. Nu a fost cazul
- Ce măsuri au fost luate pentru ca această problemă să fie rezolvată?
4.1. Nu a fost cazul
Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea:
A – Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice
B – Acte normative, reglementări
C – Activitatea liderilor instituţiei
D – Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare
________________________________________________________________
|5. Număr | Motivul respingerii | Departajate pe domenii de |
|total de | | interes |
|solicitări|_________________________________|_______________________________ __|
|respinse |Exceptate,|Informaţii |Alte |Utilizarea | A| B| C| D|Altele |
| |conform |inexistente|motive (cu|banilor | | | | |(se |
| |legii | |precizarea|publici | | | | |precizea- |
| | | |acestora) |(contracte,| | | | |ză care) |
| | | | |investiţii,| | | | | |
| | | | |cheltuieli | | | | | |
| | | | |etc.) | | | | | |
|__________|__________|___________|__________|___________|__|__|__|__|_________ |
| | | | | | | | | |solicita
Informatii |
| 1 | 1 | | | | | | | date dosar|
| | | | | | | | | |individual|
|__________|__________|___________|__________|___________|__|__|__|__|__ppl_____|
5.1 Informaţiile solicitate nefurnizate pentru motivul exceptării acestora conform legii: (enumerarea numelor documentelor/informaţiilor solicitate):
………………………………………………………………..
- Reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă
________________________________________________________________
| 6.1. Numărul de reclamaţii | 6.2. Numărul de plângeri în instanţă |
| administrative la adresa instituţiei | la adresa instituţiei în baza |
| publice în baza Legii nr. 544/2001, | Legii nr. 544/2001, cu modificările şi|
| cu modificările şi completările | completările ulterioare |
| ulterioare | |
|______________________________________|_______________________________________|
|Soluţionate|Respinse|În curs de |Total|Soluţionate|Respinse|În curs de |Total |
|favorabil | |soluţionare| |favorabil | |soluţionare| |
|___________|________|___________|_____|___________|________|___________|______|
| 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|___________|________|___________|_____|___________|________|___________|______|
- Managementul procesului de comunicare a informaţiilor de interes public
_____________________________________________________________
| 7.1. Costuri |
|______________________________________________________________________________|
| Costuri totale | Sume încasate | Contravaloarea| Care este documentul |
| de funcţionare ale| din serviciul de| serviciului de| care stă la baza |
| compartimentului | copiere | copiere | stabilirii |
| | | (lei/pagină) | contravalorii |
| | | | serviciului de copiere?|
|___________________|_________________|_______________|________________________|
| 0 | 0 | 0 | 0 |
|___________________|_________________|_______________|________________________|
7.2. Creşterea eficienţei accesului la informaţii de interes public
- a) Instituţia dumneavoastră deţine un punct de informare/bibliotecă virtuală în care sunt publicate seturi de date de interes public ?
_
|x| Da
_
|_| Nu
- b) Enumeraţi punctele pe care le consideraţi necesar a fi îmbunătăţite la nivelul instituţiei dumneavoastră pentru creşterea eficienţei procesului de asigurare a accesului la informaţii de interes public:
_ ______________________________________________________________________________
| |
| |
| Nu este cazul |
| |
| |
|______________________________________________________________________________|
- c) Enumeraţi măsurile luate pentru îmbunătăţirea procesului de asigurare a accesului la informaţii de interes public:
_______________________________________________________________________________________
| |
| Nu a fost cazul |
| |
|______________________________________________________________________________|
- pentru anul 2020