ANEXA 2a)
la normele metodologice
RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVĂ (1)
– model –
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ………………………..
Sediul/Adresa …………………………………………………….
Data ………………………………….
Stimate domnule/Stimată doamnă ……………………………….,
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. …………. din data de ………………… am primit un răspuns negativ, la data de ……………………………….., într-o scrisoare semnată de ………………………………………………………
(completaţi numele respectivului funcţionar)
Documentele de interes public solicitate erau următoarele: …………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: …………………………………..
…………………………………………………………………….
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.
Vă mulţumesc pentru solicitudine,
………………………..
(semnătura petentului)
Numele şi prenumele petentului …………………………………..
Adresa …………………………
Telefon ………………………..
Fax ……………………………