Astăzi 14-12-2024 sunt: 427 persoane private de libertate

Anunț publicitar privind achiziția de prestări servicii inginer constructor

 

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. (5) al Legii nr. 98/2016 şi art. 43 din H.G. nr. 395/2016, Penitenciarul Bacău doreşte să achiziţioneze servicii prestate de inginer constructor conform caietului de sarcini anexat  pe perioada 01.08.2020 – 31.12.2020  cu posibilitate de prelungire până la data de 30.04.2021.

Condițiile de participare si atribuțiile se regasesc atașate prezentului anunț.

Oferta financiară se va exprima în tarif orar în lei fără TVA.

  • Mod de lucru al autorităţii contractante:
  • Penitenciarul Bacau va publica un anunţ publicitar pe e-licitatie.ro
  • Termenul de depunere a ofertelor în SEAP este data de 30.07.2020.
  • După data de 30.07.2020, Penitenciarul Bacău va consulta catalogul SEAP (e-licitatie.ro) pentru identificarea produselor/ serviciilor /lucrărilor dorite.
  • Ofertele se vor depune în catalogul SEAP cuprinzând în denumire și numărul anunțului
  • Inițierea achiziției directe, după aplicarea criteriului de selecție.
  • Doar în cazul în care nu se depune nicio oferta în catalogul SEAP, atunci Penitenciarul Bacau va solicita oferte, în scris (offline), de la diverşi operatori economici .
  • Recomandare:
  • Denumirea produsului/serviciului/lucrării postată în SEAP să fie cât mai clară şi concisă și să conțină și numărul anunțului
  • Criteriul de selecţie: cea mai mică ofertă exprimată în lei fara TVA/tarif orar.
  • Modalitate de plată: Plata facturii, se va efectua cu O.P. prin Trezorerie, în perioada 24-31 a fiecărei luni sau a lunii următoare (ex.: dacă factura se transmite până în data de 9-10 a lunii, plata se va efectuat în cursul lunii, dacă factura se transmite după data de 10 a lunii, plata se va efectua luna următoare). Prestatorul va întocmi factura în baza pontajului întocmit de către Penitenciarul Bacău. Plata se va efectua la numărul de ore prestate şi pontate.
  • Serviciul se va efectua la sediul Penitenciarului Bacău din Bacău, str. General Stefan GUȘE, nr. 3, judeţul BACĂU.

Pentru informații suplimentare desemnăm ca persoană de contact pe d-na Baciu Daniela, ofițer achiziții, telefon 0234.520852, int.115, adresă de e-mail daniela.baciu@anp.gov.ro .

În vederea unei eventuale colaborări, vă mulțumim.

 

Caiet de sarcini

Atribuţiile funcţiei de inginer constructor la Penitenciarul Bacau

  1. Pregătire: studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, emisă de instituţii acreditate de Ministerul Educaţiei, domeniul fundamental ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţă inginerie civilă, domeniul de licenţă inginerie civilă, toate specializările.
  1. Descrierea activităților și responsabilităților corespunzătoare postului
  • Serviciul se va executa la sediul Penitenciarului Bacau din Bacau, str. General Ștefan GUȘE , nr. 3, judeţul Bacau.
  • Prezența în unitate a prestatorului va fi de aprozimativ 5-10 ore/maxim 40 de ore pe săptămână, în funcție de necesități.

Pe linie de reparaţii curente şi întreţinere a construcţiilor şi instalaţiilor:

  • Participă ca membru în comisia pentru efectuarea controlului periodic al construcţiilor din folosinţa unităţii. Documentele de constatare încheiate de către comisie vor sta la baza elaborării documentaţiei tehnico-economice de aprobare a lucrărilor de reparaţii curente – devize estimative. Elaborarea devizelor estimative se va realiza pentru lucrările estimate a fi executate. Determinarea fondurilor necesare pentru operarea şi mentenanţa imobilelor se realizează anual în trimestrul I al anului în curs pentru anul următor, pe baza normelor de consum specifice de materiale şi a categoriilor de lucrări şi se include în fundamentarea bugetului unităţii;
  • Întocmeşte (actualizează) planul anual al lucrărilor de reparaţii curente şi de întreţinere;
  • Lucrările nu vor putea fi începute fără a fi înscrise în planul anual aprobat, a avea asigurate documentaţiile tehnico-economice legal întocmite, referatul de necesitate, precum şi dispoziţia de lucru cu precizarea cantităţilor de materiale pentru acea lucrare/parte din lucrare. Documentaţiile tehnico-economice aferente lucrărilor de întreţinere şi reparaţii  curente se aprobă de către ordonatorul de credite şi vor cuprinde devize estimative şi planşe desenate (dacă  este cazul);
  • Execută controlul şi urmărirea lucrărilor pe tot parcursul realizării acestora, urmăreşte ca acestea să se realizeze la un nivel calitativ corespunzător şi la termenele stabilite. Urmăreşte modul de utilizare şi încadrarea în normele de consum a materialelor folosite pentru reparaţii şi întreţineri. Sesizează, în scris, directorul unităţii despre lucrările care nu se încadrează în standardele de calitate şi face propuneri de stabilire a răspunderii patrimoniale;
  • Ţine evidenţa tuturor lucrărilor executate, a materialelor folosite şi a valorii acestora, separat pentru fiecare spaţiu din patrimoniul unităţii la care s-au efectuat lucrări;
  • Întocmeşte lunar, până la data de 05 a lunii în curs pentru luna anterioară, documentaţiile tehnico-economice pentru decontarea lucrărilor (situaţiile de lucrări) care vor cuprinde :
    • Antemăsurătoarea (caietele de ataşamente cu cantităţile de lucrări real executate măsurate pe teren) – întocmită pentru fiecare deviz şi categorie de lucrări;
    • Devizele pe categorii de lucrări;
    • Extrasele de materiale şi de forţă de muncă pe categorii de lucrări.

Documentaţia tehnico-economică va fi avizată de directorul adjunct economico-administrativ, şeful serviciului logistică, responsabilul compartimentului “cazarmare”,  contabilul şef şi aprobată de către directorul unităţii.

– Întocmește documentația pentru schimbări de destinație a spațiilor:

planşă de arhitectură cu situaţia existentă + situaţia finală și deviz estimativ

  • Vizează Bonurile de consum pentru materialele ce se eliberează din magazia unităţii, inclusiv cele pentru întreţinere, urmăreşte ca aceste materiale să se regăsească în situaţiile de lucrări lunare.
  • Verifică prin sondaj procesele-verbale de protecţie a muncii pentru efectivele folosite la executarea lucrărilor;

Urmărește efectuarea reparațiilor curente cu respectarea prevederilor Deciziei Nr. 757/2017 din 5 mai 2017 privind aprobarea Normelor tehnice pentru lucrări de întreţinere şi reparaţii curente la clădirile şi construcţiile speciale din patrimoniul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi al unităţilor subordonate.

 

Pe linia lucrărilor de investiții și reparații capitale

  • Întocmește documentele de promovare a lucrărilor de intervenții, reparații capitale și investiții la imobile – note conceptuale, teme de proiectare, etc.
  • Întocmeşte Fişele de proiect împreună cu anexele aferente pentru elaborarea Planului multianual şi bugetarea investiţiilor şi reparaţiilor capitale, justificând din punct de vedere tehnic şi legal necesitatea realizării obiectivelor propuse;
  • Participă ca membru în colectivul numit prin decizie a directorului unității pentru întocmirea notelor de fundamentare în vederea promovării obiectivelor de investiții și de intervenție cât și la întocmirea temelor de proiectare, a fișei de date şi a caietului de sarcini pentru lucrările de reparații capitale şi investiții din cadrul  unității;
  • Participă ca membru în comisiile de evaluare a ofertelor  pentru achiziţia  contractelor de achiziție a serviciilor de proiectare (expertiză tehnică  studiu de fezabilitate, documentație de avizare a lucrărilor  de intervenţii, proiect tehnic şi detalii de execuţie) precum şi  a contractelor  de execuţie;
  • Participă ca membru în colectivul desemnat în scopul recepționării și verificării strict din punct de vedere tehnic a documentațiilor aferente obiectivelor de investiții și de intervenții la imobile de natura  investiților /reparațiilor capitale întocmite de către instituții specializate, elaborate pe baza expertizelor tehnice a temelor de proiectare , ulterior însușindu-și aceste documentații (studii de fezabilitate/ documentații de avizare  a lucrărilor de intervenție/ proiectare tehnică și execuție);
  • Semnează procesul-verbal de analiză a documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții și intervenții la imobile de natura investițiilor/reparațiilor capitale și întocmește nota de prezentare aferentă acestora;
  • Verifică şi îşi însuşeşte documentaţiile (proiectele tehnice de execuţie) întocmite de către instituţii specializate, elaborate pe baza temelor de proiectare;
  • Răspunde de realizarea lucrărilor de construcții cu respectarea cerințelor de calitate și încadrarea în termenele și valorile stabilite în contractul de execuție și își exercită atribuțiile în toate fazele privind conceperea, proiectarea și realizarea construcțiilor în limitele atribuțiilor stabilite prin reglementările în vigoare;
  • Răspunde în conformitate cu prevederile legale și/sau decizile interne de derularea execuției lucrărilor și recepționarea acestora;
  • Răspunde de executarea lucrărilor, în conformitate cu documentațiile tehnico economice, prescripțiile tehnice, prevederile legii privind calitatea în construcții și a contractelor de execuție, fiind direct răspunzător de calitatea , cantitatea și valoarea lucrărilor decontate;

Decontarea contravalorii lucrărilor executate, în conformitate cu graficul de lucrări, se face în baza:

  • Situaţiilor pe categorii de lucrări şi a borderoului acestora, semnate de către inginerul constructor.
  • Facturii emise de către antreprenorul lucrării şi a ordinului de plată, semnat de către contabilul şef şi de ordonatorul de credite pentru plata acesteia.

– La executarea, în regie proprie, a lucrărilor de reparaţii capitale şi investiţii, are următoarele obligaţii:

  • Întocmeşte devizele pe articole de deviz, în conformitate cu proiectul tehnic de execuţie.
  • Urmăreşte executarea acestora.
  • Întocmeşte lunar situaţiile de lucrări şi borderoul acestora.
  • Borderoul lucrărilor lunar executate va fi contrasemnat şi de directorul adjunct economico – administrativ.
  • Semnează, împreună cu diriginții de şantier, situaţiile de lucrări aferente lucrărilor de investiţii şi intervenţii la imobile executate în antrepriză, în cazul în care nu îndeplinește atribuții de diriginte de şantier;
  • Verifică corespondența dintre situațiile de lucrări şi oferta prezentată la contractarea execuției  lucrărilor;
  • Verifică respectarea indicilor/cotelor de deviz stabiliți în ofertă sau schimbaţi ca urmare a modificări lor la nivel național prin acte normative;
  • Verifică lunar şi confirmă cantitățile de lucrări executate şi înscrise în caietele de măsurători (atașamente);
  • Efectuează măsurători pentru lucrările care devin ascunse şi le înscrie în caietele de măsurători (atașamente) la terminarea fiecărei lucrări de acest gen, odată întocmirea procesului verbal de recepție calitativă a lucrărilor ce devin ascunse  şi le semnează;
  • Efectuează lunar, măsurători pentru celelalte lucrări care nu devin ascunse şi le semnează;
  • Verifică preţurile unitare din cadrul articolelor de deviz comparativ cu cele din devizele ofertă;
  • Verifică analizele de preț, întocmite de către antreprenor , pentru diverse activităţi complexe, desfășurate în ateliere specializate (betoane,mortare, confecționat şi montat armături, etc) sau pentru transporturi proprii sau închiriate;
  • Urmăreşte şi înregistrează lunar cantităţile de lucrări realizate comparative cu cele din ofertă, pentru fiecare articol de deviz-fişă limită;
  • Urmăreşte respectarea graficului de lucrări (pe categorii de lucrări) prezentat de către antreprenor  şi actualizat periodic  în funcţie de alocaţiile bugetare şi stadiul fizic şi graficul de lucrări, cauzele care au generat decalaje faţă de grafic, cât şi propuneri pentru recuperarea acestor decalaje, sau după caz, termenul estimat de finalizare, inclusiv condiţiile de încadrare în acest termen estimat;
  • Aduce la cunoștință, în scris, ordonatorului terțiar de credite asupra oricăror nereguli sau situații neprevăzute , ivite pe parcursul derulării lucrărilor;
  • Pentru lucrările executate în antrepriză, verifică pe toată perioada de derulare a execuției lucrărilor, completarea Cărţii tehnice a construcţiei de către executant  şi asigură împreună cu dirigintele de şantier, prezentarea acesteia spre analiză comisiei de recepţie la terminarea lucrării;
  • Pentru lucrările executate în antrepriză proprie, întocmeşte cartea tehnică a construcţiei şi asigură prezentarea acesteia spre analiză comisiei de recepţie la terminarea lucrării;
  • Participă în comisiile de recepţie a obiectivelor de investiţii şi intervenţii la imobile de natura investiţiilor /reparaţiilor capital ca membru al comisiei , solidar cu dirigintele de șantier(dacă nu are atribuţii de diriginte de şantier) sau ca şi secretar al acesteia, dacă îşi exercită atribuțiile de diriginte de șantier, în limitele autorizației emise de către Inspectoratul de Stat în Construcţii ;
  • Pentru lucrările executate în regie proprie, întocmeşte devizele pe articole de deviz, în conformitate cu proiectul tehnic de execuţie şi a măsurătorilor lucrărilor real executate, urmăreşte executarea lucrărilor, întocmeşte lunar situaţiile de lucrări şi borderoul acestora şi semnează situaţiile de lucrări împreună cu dirigintele de şantier (dacă nu are atribuţii de diriginte de şantier);
  • Supraveghează şi verifică executarea lucrărilor de reparaţii curente aprobate şi urmăreşte ca acestea să se realizeze la un nivel calitativ corespunzător;
  • Sesizează, în scris, directorul unităţii despre lucrările de reparaţii curente de proastă calitate şi face propuneri de stabilire a răspunderii material;
  • Participă, obligatoriu în comisiile de recepție a lucrărilor de reapariții curente, în calitate de secretar, la toate lucrările pe care le-a supravegheat şi verificat;
  • Întocmeşte şi actualizează dosarul de cadastru şi operează modificările aprobate de Administraţia Naţională a Penitenciarelor (fişa de inventariere a corpului de clădire, releveele corpului de clădire şi fişa de reparaţii a imobilului ):
  • Completează jurnalul evenimentelor , ca parte componentă a cărții tehnice a construcțiilor.

Alte atribuţii:

  • Transmite, în scris, responsabilului sectorului cazarmare, defalcat pe obiective, necesarul de materiale ce urmează a fi aprovizionate, pentru efectuarea reparaţiilor, întreţinerilor sau intervenţiilor;
  • Urmareste folosirea legală şi eficientă a mijloacelor băneşti, conform bugetului aprobat şi a materialelor puse la dispoziţia compartimentului construcţii – investiţii şi propune măsuri pentru îmbunătăţirea continuă a activităţii;
  • Execută activităţi de control stabilite prin acte normative sau prin decizii ale şefilor ierarhici, în scopul cunoaşterii în permanenţă a situaţiei reale din sector, a prevenirii distrugerilor, degradărilor şi a sustragerilor de bunuri materiale;
  • Sesizează corect şi la timp, prevede factorii care pot genera aspecte negative în derularea activităților specifice compartimentului pe care îl coordonează.
  1. Resurse:
  • Penitenciarul Bacau va asigura un spaţiu pentru desfăşurarea activităţii.
  • Prestatorul va trebui să îşi asigure suportul informatic (laptop) cu programele informatice necesare desfăşurării activităţii specifice.
  1. Plata serviciilor prestate:
  • Plata facturii se va efectua, de regula, cu O.P. prin Trezorerie, în perioada 24-31 a fiecărei luni sau a lunii următoare (ex.: dacă factura se transmite până în data de 9-10 a lunii, plata se va efectuat în cursul lunii, dacă factura se transmite după data de 10 a lunii, plata se va efectua luna următoare).
  • Prestatorul va întocmi factura în baza pontajului întocmit de către Penitenciarul Bacau.
  • Plata se va efectua la numărul de ore prestate şi pontate.

 

 

← Către pagina principală

Anunţ licitaţie publică închiriere spaţiu

Penitenciarul Bacău organizează la sediul din str. G-ral Ştefan Guşe nr.3, licitaţie publică cu strigare, în data de 22.08.2019, ora 12.00, pentru închirierea unui spaţiu de 17,10 mp, destinat comercializarii produselor alimentare şi nealimentare. Preţul minim de pornire este 400 lei/mp, pasul de licitare este 5  lei, iar garanţia de participare este 1.641,60 lei. În situaţia în care, în urma licitaţiei, contractul nu se atribuie, procedura se reia cu data de 28.08.2019. Pentru informaţii suplimentare la sediul unităţii, e-mail: daniela.baciu@anp.gov.ro sau tel. 0234/520852 int.115.

← Către pagina principală

Anunț licitație publică telefonie deținuți

Penitenciarul Bacău organizează la sediul din str. G-ral Ştefan Guşe nr.3, în data de 05.03.2019, ora 10.00, licitație publică pentru închirierea unor spații în interiorul Penitenciarului Bacău și a Gospodăriei Agro Zootehnice a Penitenciarului Bacău destinate implementării unui sistem de efectuare a convorbirilor telefonice de către deținuții aflați în custodie.
Taxa de participare este fixă, în cuantum de 500 lei și se constituie conform precizărilor din Documentația de atribuire.
Documentația de atribuire se obține de la sediul Penitenciarului Bacău de luni până vineri în intervalul orar 08:00 – 14:00 sau prin e-mail.
Ofertele se vor depune la sediul unității până la data de 04.03.2019, ora 14:00.
Informaţii suplimentare la sediul unităţii, e-mail: daniela.baciu@anp.gov.ro sau tel.0234/520852 int.115

← Către pagina principală

Anunț licitație publică telefonie deținuți

Penitenciarul Bacău organizează la sediul din str. G-ral Ştefan Guşe nr.3, în data de 16.10.2018, ora 10.00, licitație publică pentru închirierea unor spații în interiorul Penitenciarului Bacău și a Gospodăriei Agro Zootehnice a Penitenciarului Bacău destinate implementării unui sistem de efectuare a convorbirilor telefonice de către deținuții aflați în custodie.

Taxa de participare este fixă, în cuantum de 500 lei și se constituie conform precizărilor din Documentația de atribuire.

Documentația de atribuire se obține de la sediul Penitenciarului Bacău de luni până vineri în intervalul orar 08:00 – 14:00 sau prin e-mail.

Ofertele se vor depune la sediul unității până la data de 15.10.2018, ora 14:00.

Informaţii suplimentare la sediul unităţii, e-mail: marius.sandu@anp.gov.ro sau tel.0234/520852 int.115.

← Către pagina principală

Anunt inchiriere spatiu destinat automatelor de cafea/snack

Penitenciarul Bacău organizează la sediul din str. G-ral Guşe, nr.3, în data de 06.06.2018 ora 10:30, licitaţia cu strigare pentru închirierea a două spații destinate instalării de automate de băuturi calde și un automat pentru băuturi calde și/sau reci şi gustări tip snack. Tariful minim este 400 lei/mp/lună, pasul de licitare 10 lei, garanţia de participare este 96 lei pentru automatele de băuturi calde sau 192 lei pentru automatul de băuturi calde și/sau reci şi gustări tip snack.

Informaţii suplimentare și caietul de sarcini pot fi obținute la sediul unităţii, la adresa de e-mail marius.sandu@anp.gov.ro sau telefon 0234-520.852, int.115.

← Către pagina principală

Anunț arendă teren

Penitenciarul Bacău, cu sediul în str. General Guşe, nr. 3, tel: 0234-520.852, fax 0234-520.456, arendează suprafaţa de 25.21 hectare teren arabil, situat în Letea Veche şi vă invită până în data de 14.05.2018 ora 10.00, să depuneţi ofertă scrisă. Caietul de sarcini se obține prin e-mail la marius.sandu@anp.gov.ro. Ofertele vor fi analizate în data de 14.05.2018 ora 12.00. Prețul de pornire este de 1200 lei/ha.

← Către pagina principală

Anunț închiriere spațiu

Penitenciarul Bacău organizează la sediul din str. G-ral Ştefan Guşe nr.3, licitaţie publică cu strigare, în data de 12.07.2017, ora 12.00, pentru închirierea unui spaţiu de 17,10 mp, destinat comercializării produselor alimentare şi nealimentare. Preţul minim de pornire este 400 lei/mp, pasul de licitare este 10 lei iar garanţia de participare este 1640 lei. Pentru informaţii suplimentare la sediul unităţii, e-mail: marius.sandu@anp.gov.ro sau tel.0234/520852 int.115. Caiet sarcini, documentatie, formulare ; Clarificare 1

 

← Către pagina principală

Sari la conținut

On this website we use first or third-party tools that store small files (<i>cookie</i>) on your device. Cookies are normally used to allow the site to run properly (<i>technical cookies</i>), to generate navigation usage reports (<i>statistics cookies</i>) and to suitable advertise our services/products (<i>profiling cookies</i>). We can directly use technical cookies, but <u>you have the right to choose whether or not to enable statistical and profiling cookies</u>. <b>Enabling these cookies, you help us to offer you a better experience</b>.