- Proiecte de acte normative : legi, hotărâri de guvern, ordonanţe de urgenţă, ordine M.J., decizii ale directorului general al A.N.P.;
- Tematici şi teme pentru pregătirea şi perfecţionarea personalului de penitenciare la diferite niveluri;
- Programe şi strategii;
- Propuneri de dotări şi modernizări ale unităţilor din subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Situaţii statistice privind structura şi dinamica efectivelor de deţinuţi;
- Soluţionarea cererilor de transfer ale deţinuţilor de cetăţenie străină în statul lor de origine, pentru continuarea executării pedepsei;
- Situaţii statistice privind folosirea deţinuţilor la activităţi productive şi veniturile obţinute din aceste activităţi;
- Criterii privind selecţionarea şi folosirea deţinuţilor la activităţi productive.
- Modele de contracte cadru, pentru prestări de muncă ale forţei de muncă speciale cu terţe persoane.
- Documente legislative şi ordine care reglementează activităţile de reintegrare socială a persoanelor aflate în custodia sistemului penitenciar;
- Documente metodice care reglementează asistenţa socio-educaţională acordată persoanelor aflate în detenţie;
- Documente de colaborare cu instituţii, organizaţii neguvernamentale, organisme internaţionale privind reforma şi modernizarea sistemelor execuţional penale;
- Documente de concepţie, analiză, sinteză şi informare, specifice activităţilor de reintegrare socială a persoanelor private de libertate;
- Documente utile încadrării, promovării precum şi evaluării anuale de specialitate;
- Documente prin care se asigură corespondenţa atât cu persoanele private de libertate cât şi cu alte persoane interesate din societatea civilă;
- Documente legislative privind funcţionarea sistemului execuţional penal, organizarea activităţilor de reintegrare socială a persoanelor private de libertate şi managementul sistemului penitenciar;
- Reglementări de aplicare a documentelor legislative;
- Ordine interne care asigură modalităţi de optimizare a activităţilor de recuperare socială a persoanelor private de libertate;
- Strategii ale activităţilor de reintegrare socială pe termen scurt, mediu şi lung;
- Programe socio-educaţionale adaptate cerinţelor persoanelor încarcerate şi ale celor care execută măsura internării într-un centru de reeducare;
- Programe specifice pentru diverse categorii: minori, adulţi, femei, tineri;
- Documente care cuprind planuri de recuperare individualizată a persoanelor private de libertate (în special minori);
- Materiale care asigură modernizarea sistemului execuţional penal şi a activităţilor de reintegrare socială, realizate în colaborare cu organismele internaţionale;
- Materiale de concepţie sau sinteză integrate în programa de învăţământ universitar, pentru grupa de penitenciare din cadrul Academiei de Poliţie „Al. I. Cuza” şi a instituţiilor de învăţământ superior;
- Programe de îmbunătăţire a activităţilor de reintegrare socială a persoanelor private de libertate realizate în parteneriat cu institute de cercetare sau cu organizaţii neguvernamentale;
- Programe de perfecţionare în pregătirea de specialitate a personalului din serviciile de reintegrare socială, realizate în colaborare cu organisme internaţionale şi cu organizaţii neguvernamentale;
- Instrumente de lucru (chestionare, interviuri, teste) realizate în colaborare cu instituţii de specialitate, organizaţii neguvernamentale şi organisme internaţionale care evaluează condiţiile de detenţie şi modalităţile de recuperare socială a persoanelor private de libertate;
- Documente internaţionale traduse şi adaptate – Regulile Penitenciare Europene 2006 – textul consolidat;
- Studii şi cercetări care surprind temele de actualitate pentru activitatea de reintegrare, realizate individual de către specialiştii din sistemul penitenciar sau în colaborare cu parteneri din societatea civilă;
- Materiale de concepţie, de analiză sau sinteză utile specialiştilor din diferite domenii de activitate ce pot fi difuzate sub diverse forme: articole, broşuri, pagină web, anuar statistic dar şi prezentări în cadrul unor seminarii, conferinţe, congrese etc.;
- Materiale educaţionale elaborate pe diverse teme, destinate persoanelor private de libertate (şcolarizare, calificare etc.);
- Materiale de informare ce se adresează deţinuţilor înainte de liberare;
- Protocoale de colaborare realizate cu diverse instituţii de specialitate şi organizaţii;
- Materiale destinate perfecţionării personalului – broşuri, ghiduri, manuale educaţionale etc.;
- Planuri tematice şi bibliografii de documentare pentru pregătirea de specialitate a personalului din Direcţia de Reintegrare Socială;
- Materiale periodice – săptămânale, lunare – privind progresele realizate conformStrategiei de reformă a sistemului judiciar ;
- Bibliografii necesare persoanelor care doresc încadrarea în domeniul reintegrării sociale sau a celor deja angajate care promovează în diverse funcţii;
- Materiale ce răspund solicitărilor formulate de către persoanele aflate în custodie sau familiile acestora;
- Materiale ce răspund solicitărilor formulate pe diverse teme, de către persoanele interesate din societatea civilă (studenţi, membri ai organizaţiilor neguvernamentale) şi reprezentanţii unor instituţii;
- Documente privind evidenţa fondului de carte şi documentar;
- Documente de inventariere şi casare a materialelor din fondul de carte şi documentar.
DIRECŢIA RESURSE UMANE
- Registrul de intrare – ieşire a corespondenţei (toate lucrările – pe computer);
- Evidenţa concediilor de odihnă, de studii, recuperări şi ore suplimentare;
- Cereri pentru concedii de odihnă, învoiri, recuperări (copii xerox);
- Condica de predare – primire a corespondenţei;
- Corespondenţa cu Ministerul Justiţiei şi direcţiile de specialitate din cadrul acestuia;
- Corespondenţa cu celelalte direcţii şi servicii din Administraţia Naţională a Penitenciarelor;
- Corespondenţa cu petiţionarii şi răspunsul la memoriile transmise direcţiei (lucrări soluţionate pe servicii);
- Situaţii statistice privind structura de personal din Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate şi dinamica acestora;
- Dosarele profesionale ale personalului din aparatul propriu al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Dosarele profesionale ale ofiţerilor din Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate;
- Fişele de evidenţă ale întregului personal din sistemul administraţiei penitenciare;
- Ordine de numire precum şi de încetare a raporturilor de serviciu, emise de ministrul justiţiei, pentru personalul din sistemul administraţiei penitenciare din competenţa sa;
- Decizii de încadrare şi de stabilire a drepturilor salariale pentru personalul care, potrivit legii, este numit prin decizia directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Decizii de încadrare, de detaşare, de delegare şi încetare a raporturilor de serviciu pentru personalul din sistemul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Ordine de transformări de posturi;
- Ordine emise de ministrul justiţiei pentru sistemul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Documentele privind organizarea, desfăşurarea şi rezultatele concursurilor de ocupare a posturilor vacante din Administraţia Naţională a Penitenciarelor;
- Răspunsuri la cererile, memoriile, alte petiţii înaintate acestei direcţii (pe servicii);
- Registrele privind evidenţa declaraţiilor de avere ale personalului din sistemul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, potrivit legii;
- Registrele privind evidenţa declaraţiilor de interese ale personalului din sistemul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, potrivit legii;
- Registrul de evidenţă pentru personalul contractual din aparatul propriu al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Dosarele de pensionare pentru personalul din aparatul propriu al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Situaţii, informări, note, referate, documente, alte materiale privind perfecţionarea pregătirii profesionale pentru personalul din aparatul propriu al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţile subordonate;
- Deciziile directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor privind organizarea şi desfăşurarea pregătirii continue a personalului din aparatul central al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, precum şi cursurile de specializare sau perfecţionare din unităţile proprii de învăţământ;
- Corespondenţa referitoare la salariile de merit, avansarea în grad profesional sau funcţie, acordarea de gradaţii şi alte forme de premiere;
- Registrul de evidenţă a legitimaţiilor pentru personalul din sistemul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Evidenţa comisiilor de disciplină din Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate;
- Evidenţa sancţiunilor disciplinare aplicate personalului din Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate;
- Rapoarte de analiză a activităţii, planuri şi programe de activitate;
- Reglementări privind domeniul propriu de activitate (legi, hotărâri de guvern, ordine ale ministrului justiţiei, decizii ale directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor);
- Note privind rezultatele controalelor efectuate în unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor pe linia activităţilor din domeniul asigurării resurselor umane şi pregătirii acestora;
- Condica de prezenţă;
DIRECŢIA ECONOMICO-ADMINISTRATIVĂ
- Fişele de evidenţă personală, pe linie de drepturi băneşti, ale personalului;
- Planurile tematice de control a activităţilor financiare, logistice şi de construcţii-investiţii şi procesele verbale de control întocmite de cadrele Direcţiei Economico – Administrativă;
- Caietele de pregătire profesională şi juridică;
- Registrul de evidenţă a documentelor secrete (intrare – ieşire);
- Deciziile Directorului General al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Registrul proiectelor deciziilor de zi pe unitate; notele prin care se aprobă recompense personalului unităţii;
- Proiecte de acte normative (legi, hotărâri şi ordonanţe ale Guvernului României), ordine ale ministrului justiţiei, decizii ale Directorului General al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, instrucţiuni, norme tehnice, regulamente şi normative care reglementează activităţi financiare, logistice, de construcţii-investiţii şi notele de fundamentare aferente acestora;
- Biletele cu subiectele de examen pentru concursurile de încadrare a cadrelor de resort financiar, logistic şi construcţii-investiţii;
- Statele de plată a salariilor;
- Certificatele de scoatere şi alocare la drepturi;
- Monitorizarea cheltuielilor de personal;
- Corespondenţa purtată cu unităţile teritoriale pe linie de salarizare;
- Deschiderile de credite bugetare;
- Situaţii privind repartizările de credite bugetare către unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Registru evidenţă decizii şi instrucţiuni;
- Rapoartele şi procesele verbale întocmite de Auditul Intern şi Curtea de Conturi;
- Planificarea concediilor de odihnă şi prezenţa personalului;
- Planurile de alarmare şi adresele cadrelor din Direcţia Economico -Administrativă;
- Situaţiile privind aprecierile personalului;
- Fişele posturilor;
- Documentele justificative care stau la baza elaborării notelor contabile;
- Documentele privind angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor;
- Documentele contabile de gestiune;
- Listele de inventariere anuală;
- Registrul de casă;
- Registrul operaţiunilor supuse C.F.P.;
- Declaraţii anuale contribuabili;
- Fişele fiscale personale;
- Adeverinţe salarii pentru bănci şi pentru casele de pensii;
- Adeverinţe anexe la dosarele de pensionare;
- Situaţiile prezenţelor la serviciu;
- Adeverinţe personalului plecat în misiune privind sporurile de care beneficiază;
- Declaraţii bugetul de şomaj, CAS;
- Declaraţii buget consolidat;
- Evidenţa persoanelor asigurate şi coasigurate la CASAOPSNAJ;
- Ordine M.J. şi decizii A.N.P. de încadrare, promovare şi trecere în rezervă a personalului;
- Documente privind raportarea şi cercetarea accidentelor de muncă;
- Corespondenţa cu unităţile sistemului penitenciar privind accidentele de muncă suferite de deţinuţi sau de către personal;
- Corespondenţa cu unităţile sistemului penitenciar privind avizarea buletinelor de măsurare a noxelor sau buletinelor de determinare prin expertizare a locurilor de muncă, în vederea acordării sporurilor salariale sau de concediu;
- Corespondenţa cu unităţile de penitenciare pentru rezolvarea şi reglementarea problemelor ivite pe linie financiară, logistică şi de construcţii-investiţii;
- Ordine de distribuţie a bunurilor materiale de la o unitate la alta sau de la BAGR către unităţile de penitenciare;
- Propuneri de repartizare a fondurilor de reparaţii capitale şi investiţii;
- Decizii ale directorului general al A.N.P. cu privire la organizarea şi desfăşurarea unor convocări cu cadrele de resort;
- Ordine al ministrului justiţiei şi decizii ale directorului general al A.N.P cu privire la aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai lucrărilor noi de reparaţii capitale şi investiţii, respectiv notele de fundamentare ale acestora;
- Determinarea necesarului de aprovizionat cu produse agroalimentare pentru perioada sezonului rece şi a fondurilor aferente;
- Programele anuale ale achiziţiilor publice la nivel local, centralizat şi BAGR;
- Buletinul informativ al achiziţiilor publice;
- Avizarea compensării obligaţiilor de plată reciproce dintre unităţile de penitenciar şi alte persoane juridice;
- Situaţia debitelor beneficiarilor forţei de muncă specială;
- întocmirea raportărilor specifice de achiziţii, solicitate de M.J. şi M.F.P.;
- Note de recepţie şi constatare diferenţe;
- Contracte de furnizare produse şi servicii pentru buna desfăşurare a activităţii A.N.P.;
- Documente specifice necesare desfăşurării procedurilor de achiziţii, utilizând fonduri bugetare şi fonduri Phare;
- Planuri tematice de control al activităţilor de P.S.I. şi transmisiuni;
- Documente privind raportarea şi cercetarea cauzelor de incendiu;
- Corespondenţa cu unităţile privind autorizarea personalului şi aparaturii de control bagaje pe linia CNCAN.
DIRECŢIA MEDICALĂ
- Documente privind organizarea, îndrumarea şi controlul activităţii de acordare a asistenţei medicale în penitenciare;
- Documente de analiză periodică a stării de sănătate a efectivelor şi a factorilor care o influenţează;
- Acte normative privind reglementarea activităţii medico-sanitare în unităţile subordonate;
- Documente privind asigurarea materială pentru funcţionarea unităţilor sanitare din subordine;
- Norme tehnice cu privire la măsurile curativo-profilactice ce trebuie aplicate, în conformitate cu legislaţia sanitară în vigoare şi instrucţiunile elaborate de Ministerul Sănătăţii;
- Programe de sănătate;
- Documente privind organizarea pregătirii profesionale şi de specialitate a personalului medico-sanitar;
- Rapoarte anuale, lunare, săptămânale din unităţi;
- Documente referitoare la declararea şi evidenţa bolilor infecto-contagioase de grupă A, B, tuberculoză;
- Documente referitoare la activitatea igienico-sanitară şi autorizaţiile sanitare de funcţionare din unităţi;
- Cereri, reclamaţii şi sesizări ale deţinuţilor, împreună cu corespondenţa de rezolvare a acestora;
- Registrul de evidenţă a ordinelor, instrucţiunilor, dispoziţiilor, regulamentelor şi a altor acte normative;
- Fişele posturilor;
- Corespondenţă cu alte direcţii şi servicii din Administraţia Naţională a Penitenciarelor.
DIRECŢIA DE EXPLOATARE A TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI
- Situaţii privind necesarul de echipamente de tehnică de calcul şi materiale consumabile proprii DETI;
- Note de fundamentare privind achiziţionarea de echipamente şi servicii informatice;
- Rapoarte referitoare la stadiul procesului de informatizare;
- Instrucţiuni tehnice referitoare la instalarea, exploatarea şi administrarea echipamentelor, reţelelor LAN, aplicaţiilor etc;
- Strategii de informatizare: up-datări, completări şi modificări ale acestora;
- Planuri de implementare a securităţii sistemelor informatice;
- Procese verbale de recepţie a unor servicii;
- Specificaţii tehnice necesare întocmirii caietelor de sarcini pentru achiziţiile de tehnică şi servicii IT;
- Răspunsuri la clarificările solicitate la firmele participante la achiziţiile de servicii şi tehnică IT;
- Răspunsuri la diverse solicitări primite de la alte direcţii si servicii din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor;
- Procesele verbale şi hotărârile Comisiei de monitorizare a implementării strategiei de informatizare;
- Bibliografia şi tematica pentru concursurile de ocupare a unor posturi de informaticieni;
- Subiectele pentru concursurile de ocupare posturilor vacante de informaticieni din instanţe şi minister;
- Avize pentru participarea unor candidaţi la concursurile de ocupare a posturilor vacante de informaticieni;
- Hotărâri ale comisiei de soluţionare a contestaţiilor pentru concursurile organizate în instanţe în vederea ocupării posturilor vacante de informaticieni;
- Propuneri de modificare a legislaţiei în domeniu IT;
- Proiecte de acte normative din domeniul IT;
- Documente de fundamentare a proiectelor de buget destinat IT;
- Raportări privind progresele înregistrate în îndeplinirea diferitelor sarcini cu specific IT, prevăzute în planurile de măsuri pentru reformă.
SERVICIUL CABINET
- Acte şi lucrări întocmite de cabinet (note, răspunsuri la cererile unor autorităţi centrale şi locale);
- Decizii ale directorului general;
- Ordinea de zi pentru şedinţele Consiliului de conducere;
- Bilanţul activităţii anuale;
- Corespondenţa cu instituţii de stat: Preşedinţie, Parlament, Guvern, ministere, parchete şi alte autorităţi, întocmită la nivelul serviciului Cabinet;
- Corespondenţa cu organizaţii neguvernamentale şi guvernamentale;
- Corespondenţa cu mass-media;
- Corespondenţa cu direcţiile şi serviciile din Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate, întocmită la nivelul Serviciului Cabinet;
- Condică de predare – primire a corespondenţei cu Ministerul Justiţiei;
- Condică de corespondenţă cu Serviciul Arhivă şi Registratură Generală;
- Registru pentru audienţe;
- Condica de prezenţă;
- Evidenta concediilor de odihna si medicale, invoirilor;
- Situatia prezentei.
SERVICIUL ARHIVĂ ŞI REGISTRATURĂ GENERALĂ
- Lucrările privind verificarea, soluţionarea şi răspunsul petenţilor;
- Nomenclatorul arhivistic al Ministerului Justiţiei;
- Inventarele documentelor de arhivă: inventarele permanente după selecţionare şi inventarele documentelor predate cu procese verbale Arhivelor Naţionale;
- Lucrări referitoare la activitatea de arhivă (procese verbale de predare-primire la arhivă şi cele privind activitatea de selecţionare, precum şi corespondenţa cu Arhivele Naţionale);
- Registrul de intrare-ieşire, evidenţă şi circulaţie a lucrărilor (datele sunt stocate pe server);
- Bilanţul activităţii anuale;
- Lista de distribuire a corespondenţei de către C.N. Poşta Română SA;
- Corespondenţă cu unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, Ministerul Justiţiei şi alte instituţii, întocmită la nivelul Serviciului Arhivă şi Registratură Generală;
- Evidenţa ordinelor şi instrucţiunilor ministrului justiţiei şi ale directorului general, a ştampilelor şi a sigiliilor precum şi a altor documente clasificate;
- Condicile registraturii unice de predare a lucrărilor către direcţiile/serviciile Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Borderouri de expediere a corespondenţei Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Condici de evidenţă a lucrărilor repartizate spre soluţionare personalului Serviciului;
- Registru de intrare-ieşire a documentelor clasificate;
- Condica de prezenţă.
SERVICIUL COOPERARE INTERNAŢIONALĂ ŞI PROGRAME
- Documente folosite la elaborarea strategiilor de reformă a sistemului judiciar:
- Note interne către alte direcţii/servicii, pentru solicitare de informaţii,
- variante de lucru,
- planuri de implementare;
- Documente folosite la elaborarea rapoartelor de progrese transmise la UE:
- Note interne către direcţii pentru solicitare de informaţii,
- variante de lucru;
- Programe în colaborare cu U.E:
- Note interne/externe,
- Fişe de proiect,
- Specificaţii tehnice,
- Termeni de referinţă,
- Rapoarte, broşuri, manuale, documentaţie specifică managementului de proiect (rapoarte lunare, semestriale, liste de verificare, documente financiare),
- Corespondenţă cu instituţiile implicate în derularea proiectelor;
- Programe în colaborare cu alte organizaţii, instituţii, fundaţii din străinătate:
- Note interne/externe,
- Corespondenţă,
- Protocoale de colaborare,
- Fişe de proiect,
- Rapoarte întocmite de experţi,
- Manuale, broşuri, materiale informative;
- Corespondenţă cu instituţii româneşti şi străine, pe teme privind obiectul de activitate al Serviciului, prin care se solicită/transmit informaţii;
- Corespondenţă internă prin care se solicită/transmit informaţii legate de domeniul de activitate al Serviciului;
- Participarea la reuniuni/comitete naţionale pe teme privind obiectul de activitate al Serviciului:
- Agendele reuniunilor,
- Invitaţii de participare,
- Materiale întocmite/prezentate;
- Corespondenţă cu administraţiile penitenciare din alte state, în vederea stabilirii legăturilor de cooperare, organizării schimburilor de experienţă şi date, semnării de Acorduri sau Protocoale bilaterale, iniţierii şi derulării în comun a proiectelor;
- Documente în vederea organizării deplasărilor delegaţiilor române în străinătate:
- Note de Fundamentare,
- Proiecte de Ordin al Ministrului Justiţiei,
- Adrese către Ministerul Afacerilor Externe pentru emiterea, prelungirea şi eliberarea paşapoartelor de serviciu,
- Adrese pentru rezervarea şi achiziţionarea biletelor de tren/avion,
- Adrese pentru efectuarea de rezervări la hotel,
- Adrese către Ambasade, în vederea obţinerii vizelor de şedere sau tranzit,
- Rapoarte în vederea avansării sumelor de bani pentru plata asigurărilor medicale, a biletelor de avion, vizelor etc,
- Rapoarte la întoarcerea din misiuni, cu privire la principalele concluzii rezultate,
- Note referitoare la organizarea vizitelor delegaţiilor străine în România (cheltuieli de protocol, programul delegaţiei, rapoarte după finalizarea acţiunilor etc);
- Lucrări de traducere a corespondenţei sau a materialelor relevante, broşuri, reviste, Recomandări ale U.E, în/şi din limbile engleză, spaniolă si franceză;
- Lucrări de sinteză după diverse materiale interne sau primite de la alte instituţii;
- Lucrări de iniţiere a programelor de parteneriat cu alte administraţii penitenciare din străinătate;
- Elaborarea conţinutului Protocoalelor/Acordurilor; Rapoarte ca urmare a participării la semnarea acestor înţelegeri bilaterale internaţionale;
- Documente în vederea organizării de conferinţe, simpozioane naţionale şi internaţionale;
- Raportări periodice către diverse direcţii din M.J cu privire la stadiul îndeplinirii măsurilor prevăzute în Strategia de reformă a sistemului judiciar;
- Planuri de muncă trimestriale ale serviciului;
- Cereri concedii de odihnă, concedii fără plată etc;
- Condica de predare – primire a corespondenţei;
- Condica de prezenţă.
SERVICIUL JURIDIC
- Situaţiile statistice privind activitatea de avizare, sinteze, alte lucrări solicitate de conducerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;
- Note şi informări privind opinii exprimate în probleme de drept solicitate de către compartimente din A.N.P. şi unităţile subordonate;
- Colecţia de legi, hotărâri şi alte acte normative;
- Inventarele documentelor şi proceselor verbale care se predau la arhivă;
- Dosare juridice aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti în care Administraţia Naţională a Penitenciarelor este parte;
- Note, avizări, răspunsuri date cererilor unor autorităţi publice centrale şi locale;
- Registrul de intrare –ieşire a corespondenţei (computerizat);
- Registrul de evidenţă a cauzelor pe rol la instanţele judecătoreşti;
- Ordine de deplasare, informări referitoare la cele în interes de serviciu, aprobări de cheltuieli curente, alte lucrări;
- Lucrări referitoare la răspunsurile date cererilor, sesizărilor, altor petiţii primite de la persoane juridice şi fizice;
- Lista de evidenţă a termenelor de judecată;
- Condici de predare-primire a corespondenţei;
- Concedii de odihnă, concedii fără plată etc.